משרד הבינוי יקים צוות לבדיקת ליקויי התשתיות בראש העין

כך הודיע שר הבינוי יואב גלנט ■ מי שיעמוד בראש הצוות יהיה מנכ"ל משרד הבינוי החדש, אשל ארמוני ■ בימים האחרונים הובאה לידיעתו של גלנט רשימת ליקויים המעכבים פיתוח תשתיות בשכונות החדשות של ראש העין

יואב גלנט / צילום: איל יצהר
יואב גלנט / צילום: איל יצהר

שר הבינוי יואב גלנט הודיע היום (ב') כי בכוונתו להקים צוות לבדיקת הליקויים בעבודות התשתית והפיתוח בשכונות החדשות של ראש העין. מי שיעמוד בראש הצוות יהיה מנכ"ל משרד הבינוי החדש, אשל ארמוני.

ממשרד הבינוי נמסר הערב כי בימים האחרונים, הובאה לידיעתו של השר גלנט רשימת ליקויים המעכבים פיתוח תשתיות בראש העין וזאת במסגרת הסכמי פיתוח אשר נחתמו על ידי משרד הבינוי. "השר עודכן שאכלוסן של עשרות דירות חדשות בראש העין מתעכב. מדובר בדירות הראשונות שבנייתן מושלמת בימים אלה בדרום ראש העין. בעקבות העדכון, שוחח השר עם ראש העיר, שלום בן משה, והורה לבצע בדיקה מידית במשרד הבינוי לפתרון הסוגיה".

עוד נמסר ממשרד הבינוי כי ביום חמישי הקרוב יקיים השר גלנט דיון משותף עם ראש העיר על מנת ללמוד את הסוגיה לעומק ולמצוא פתרון.

נזכיר כי עבודות הפיתוח והתשתית בשכונה החדשה בראש העין מתעכבות כאשר חלק מהפרויקטים כבר מתקרבים למועד מסירת המפתחות לדיירים. בעוד הקרקע נמסרה לקבלנים כבר לפני שנים ארוכות ודמי הפיתוח שולמו, טרם הושלמו כל העבודות הדרושות לאיכלוס השכונה.

עוד נזכיר כי הפרויקטים האמורים אינם חלק מהסכם הגג שנחתם בין המדינה לבין העירייה בפברואר 2014, אלא פרי מכרזים שפרסמה המדינה עוד קודם לכן.