מפרסמת חדשה בליגת האלופות: פפסיקו

ענקית המשקאות והחטיפים האמריקאית תצטרף למעגל נותני החסויות של אופ"א על הצ'מפיונס ליג; ב-2013/14 הכניסה ההתאחדות האירופית 301.9 מיליון אירו מהמפרסמים של האלופות

פפסי קולה / צלם: רויטרס
פפסי קולה / צלם: רויטרס

אופ"א ממשיכה לסגור את מעגל נותני החסות לשלוש העונות 2015/16-2017/18 עבור משחקי מפעל המועדונים הבכיר שלה - ליגת האלופות: חתמה עם ענקית המשקאות והמזון האמריקאית פפסיקו, במסגרתו האחרונה תפרסם כמה ממותגיה הבולטים - פפסי, גייטורייד ודוריטוס.

פפסיקו תצטרף להייניקן, ניסאן, וסוני - שכבר חתמו עם אופ"א על הסכמי פרסום לשלוש העונות הבאות. על-פי הדוחות הפיננסיים של ההתאחדות האירופית, ב-2013/14 היו המפרסמים של הצ'מפיונס ליג אחראים על 301.9 מיליון אירו מההכנסות של המפעל, אם כי החל מהעונה הבאה הסכום הזה צפוי, לפי הערכות, לגדול.

פפסיקו היא אחת המפרסמות החזקות ביותר בספורט העולמי: מחזיקה בהתקשרויות על ה-NBA, ה-NFL, ה-NHL, ה-MLB, ליגת הקריקט ההודית (IPL) ועם איגוד הקריקט הבינלאומי.