משכורת של מיוחד

ה"סאנדיי טיימס" מדווח כי צ'לסי תאריך לז'וזה מוריניו את החוזה ותשדרג את שכרו ל-7.25 מיליון ליש"ט נטו בעונה, במה שישמור על מעמדו של הפורטוגלי כמנג'ר המרוויח ביותר בכדורגל העולמי

ז'וזה מוריניו / צלם: רויטרס
ז'וזה מוריניו / צלם: רויטרס

ז'וזה מוריניו, שחזר בקיץ 2013 לקדנציה שנייה בצ'לסי, חתם על חוזה לארבע שנים והעונה הצליח להחזיר לסטמפורד ברידג' את תואר אליפות הפרמיירליג - נמצא "על-סף הארכת החוזה שלו עד ל-2019", תמורת שדרוג שכר שיבטיח לו "7.25 מיליון ליש"ט נטו (10 מיליון אירו) לעונה". כך מפרסם הבוקר (א') "הסאנדיי טיימס". מדובר על השכר הגבוה ביותר למאמן בכדורגל העולמי.

במחקר שפורסם מוקדם יותר השנה על-ידי ה"פראנס פוטבול", נמצא כי כבר עכשיו הפורטוגלי הוא המנג'ר בעל השכר הגבוה ביותר בכדורגל העולמי - עם 18 מיליון אירו (ברוטו) בשנה. קרלו אנצ'לוטי האיטלקי, שפוטר מריאל מדריד - במקום השני (15.5 מיליון); פפ גווארדיולה, הקטאלוני שמאמן את באיירן מינכן - שלישי עם 15.2 מיליון אירו. על-פי "הסאנדיי טיימס" - המרוויח השני הכי גדול בפרמיירליג מבין המנג'רים הוא ארסן ונגר מארסנל.

עוד מדווח השבועון הלונדוני, כי רדאמל פלקאו, החלוץ הקולומביאני שהושאל בעונה האחרונה ממונאקו הצרפתית למנצ'סטר יונייטד, אך נחשב לכישלון מהדהד (כבש ארבעה שערים ב-29 הופעות) - צפוי לחבור למוריניו בצ'לסי. "פלקאו כבר מחויב ב-100% לצ'לסי, כאשר כל מה שנותר על מנת להשלים את העסקה הוא סיכום כספי בין מונאקו לצ'לסי", נכתב בידיעה.