פרטנר חתמה על הסכם יבוא עם אפל למוצרי ביטס

תרכוש באופן ישיר את מוצרי האודיו של ביטס מאפל, בנוסף לאייפונים ואייפדים שהיא קונה כבר היום

חברת פרטנר חתמה באחרונה עם ענקית הטכנולוגיה אפל על הסכם יבוא למוצרי האודיו שלה תחת המותג "ביטס".

ל"גלובס" נודע כי פרטנר נמצאת כבר כחצי שנה במשא-ומתן עם נציגי אפל לקבלת המותג, וזאת בעקבות סיור של אפל בנקודות המכירה של פרטנר בקניונים. הנציגים התרשמו מאוד מהנראות בחנויות של קטגוריית האודיו, שכרגע נשלטת בחנויות פרטנר על-ידי מוצר מתחרה - SMS. חברת SMS שייכת לראפר ואיש העסקים פיפטי סנט.

פרטנר תרכוש באופן ישיר את מוצרי ביטס מאפל, בנוסף לאייפונים ואייפדים שהיא קונה כבר היום.

אפל רכשה בשנה שעברה את חברת ביטס של הראפר ואיש העסקים ד"ר דריי ב-3 מיליארד דולר. באפל החליטו לשמור על המותג בעל הלוגו האדום עם האות b, והאוזניות של ביטס נמכרות ברשת החנויות של אפל מסביב לעולם.

עד היום רשת באג (בבעלות משפחת מודן) הייתה היבואנית הבלעדית של ביטס בישראל. כניסתה של פרטנר לתחום צפויה לפגוע לה במכירות, כי פרטנר נהנית מרשת בפריסה ארצית וממאגר לקוחות שנכנס באופן קבוע לחנויות ולמרכזי השירות שלה.

עוד שחקנית שתפסיד בעקבות המהלך הזה היא יבואנית SMS בארץ, בנדא מגנטיק. פרטנר, שנחשבת לאחת מנקודות המכירה המשמעותיות של SMS, תבקש לקדם מעתה באופן טבעי מכירה של מוצרי ביטס. בנוסף, בנדא מגנטיק משקיעה מעט בשיווק או ביחסי ציבור ל-SMS, בניגוד לבאג שמקדמת באופן קבוע את מוצרי ביטס.

מי שהוביל את המהלך הנוכחי הוא צביקה שיינפלד, סמנכ"ל החטיבה הקמעונאית של פרטנר, שהוביל בעבר מהלך דומה למכירת טלוויזיות של חברת פנסוניק ברשת. בעקבות מהלך זה חברות סלולר נוספות בישראל החלו למכור אצלן טלוויזיות ברשת. היום נקודות המכירה של פרטנר מציעות לצרכנים של כל חברות הסלולר רכישה של טלוויזיות פנסוניק, טושיבה והאייר, וכן קונסולת משחקים אקס בוקס מבית מיקרוסופט, כולל כותרים, לפטופים וטאבלטים.