סקייליין קונה מלון בקליבלנד; אלקטרה נדל"ן מוכרת בבלגיה

לעומת הרכישה של סקייליין דיווחה חברת אלקטרה נדל"ן על מכירת זכויותיה (60%) בבית מלון באנטוורפן שבבלגיה תמורת 10 מיליון אירו ■ העסקה לא צפויה להשפיע באופן מהותי על דוחותיה הכספיים של אלקטרה נדל"ן

גיל בלוטרייך / צלם: תמר מצפי
גיל בלוטרייך / צלם: תמר מצפי

חברת סקייליין עדכנה היום כי חתמה על הסכם לרכישת בית מלון רנסנס הממוקם במרכז העיר קליבלנד שבארה"ב, תמורת 20.5 מיליון דולר (כ-78 מיליון שקל).

בחברה שבשליטת מישורים בראשות גיל בלוטרייך עדכנו כי בבית המלון הנרכש, המנוהל על-ידי רשת מריוט, קרוב ל-500 חדרים, 34 אולמות כנסים וחניון, וכי הרווח התפעולי הנקי הממוצע (NOI) שלו בארבע השנים האחרונות עומד על 3.7 מיליון דולר (כ-14 מיליון שקל).

סקייליין, שפעילותה מתרכזת בייזום, פיתוח וניהול פרויקטים בעיקר בקנדה, מחזיקה בקליבלנד גם את בית המלון הייאט רג'נסי, וגם בנכס מסחרי.

לעומת הרכישה של סקייליין דיווחה חברת אלקטרה נדל"ן על מכירת זכויותיה (60%) בבית מלון באנטוורפן שבבלגיה תמורת 10 מיליון אירו (כ-42 מיליון שקל). העסקה משקפת לנכס שווי של 49 מיליון אירו (206 מיליון שקל), ובמסגרתה הרוכש ייקח על עצמו גם הלוואה שנלקחה למימון הנכס.

בבית המלון, המוכר ומנוהל על-ידי רשת הילטון, 210 חדרים. העסקה לא צפויה להשפיע באופן מהותי על דוחותיה הכספיים של אלקטרה נדל"ן.