התואר החדש של רענן כץ: נשיא כבוד של מינהלת הליגה

איש העסקים העביר תרומה נוספת של 150 אלף דולר, וזכה לאות הוקרה מהמינהלת ■ התפקיד אינו יכלול סמכויות במינהלת ■ ימשיך ליהנות מפרסום המותג RK על השילוט האלקטרוני במשחקי ליגת העל

רענן כץ / צלם: חגי אהרון
רענן כץ / צלם: חגי אהרון

רענן כץ העביר תרומה בסך 150 אלף דולר למינהלת הליגה בכדורסל, וכהוקרה על תרומה זו ותרומות נוספות למינהלת קיבל מהמארגון המפעיל את ליגת העל את התואר "נשיא כבוד".

כץ, מבעלי מכבי ת"א לשעבר ומבעלי קבוצת ה-NBA מיאמי היט בהווה - תורם בשנים האחרונות לשני הגופים הגדולים של הכדורסל הישראלי - איגוד הכדורסל ומינהלת הליגה - בסכום כולל של מאות אלפי דולרים בשנה. במסגרת התרומה הנוכחית ימשיך כץ ליהנות מפרסום המותג RK על הלדים (שילוט אלקטרוני) במשחקי הליגה.

יש לציין כי לתואר אין כל משמעות מבחינת סמכויות במינהלת.

כזכור, לאחרונה רכש כץ את הזכויות השמיות לאולם הכדורסל רוממה בחיפה, שנקרא החל מהחודש שעבר "היכל רענן כץ". בעבור ההסכם ישלם כץ 700 אלף שקל לעיריית חיפה.

לא מכבר התראיין כץ ל"גלובס", והסביר את הסיבה לתרומות הרבות שלו לענף: "אני עושה את זה בשביל הבידור, זה נעים לי". כאשר נשאל מדוע אינו חוזר לשמש כבעלים של קבוצה כאן בארץ, אמר: "אם אני לא כאן בארץ אז אין שום טעם להיות בעלים של קבוצה כי אני לא יכול לעשות הרבה כבעלים. יש לי אימפריית מרכזי קניות בארה"ב, ואין לי זמן לזה".