הסיפור מאחורי המוצר החדש שמעורר דיון סוער בישראל

מה עומד מאחורי הקמפיין המתוקשר ומעורר הסערה של חברת האינטרנט טום, שמספקת נתונים מבהילים על חשיפת ילדים ישראלים לפורנו ברשת, ואף גייסה לשם כך את אביב גפן כפרזנטור?

ברקוד, חברת האינטרנט טום/ צילום: מתוך הוידאו
ברקוד, חברת האינטרנט טום/ צילום: מתוך הוידאו

מה עומד מאחורי הקמפיין המתוקשר של חברת האינטרנט "טום", שמספקת נתונים מבהילים על חשיפת הילדים שלנו לפורנו באינטרנט, ואף גייסה לשם כך את אביב גפן כפרזנטור?

צפו בראיון מיוחד עם מנכ"ל "טום" שהתארח בתוכנית "ברקוד" בגלובס TV.

עוד בתוכנית: בזמן שבישראל אנחנו מוציאים על כיסוי איכותי לסמארטפון יותר מ-100 שקל, בדיקת "גלובס" מגלה איזה כיסוי, מבין ההיצע הרחב שקיים בשוק, הכי כדאי לכם לקנות לסלולרי שלכם - ואיפה בדיוק כדאי לקנות אותו.