הסטארט-אפ הישראלי Keeprz נמכר ב-50 מיליון דולר

קונדואיט, או בשמה הנוכחי Como, רכשה חברה ישראלית שמאפשרת למפרסמים ומותגים לשמר את הנאמנות בקרב לקוחותיהם

חברת Como (לשעבר קונדואיט) בדרך לרכוש את הסטארט-אפ הישראלי Keeprz, שפיתחה פתרון שמאפשר להגביר את הנאמנות בקרב לקוחות של עסקים קטנים ובינוניים.

הצדדים עדיין לא חתמו על הסכם הרכישה, ונדרש הליך בדיקת נאותות קודם לכן, אך נראה כי הסכום המדובר הוא כ-50 מיליון דולר. לאחר הרכישה, צפויים להצטרף 17 עובדי Keeprz ל-100 עובדי Como במשרדי החברה בנס ציונה.

חברת Keeprz תעבה את הפתרון הנוכחי של COMO בתחום פתרונות נאמנות ואפליקציות לעסקים קטנים ובינוניים, ותחזק את הדומיננטיות של החברה בשוק העולמי בכלל ובישראל בפרט. בין לקוחות Keeprz נמנים ברגר קינג, קוקה קולה, BBB, BMW, קפה ג'ו ואחרים.

חברת Keeprz הוקמה על-ידי לירן מיוסט, יאיר הולצר, דני אלבוחר ואורית בליצר צור, ונתמכה מראשיתה על ידי קבוצת משקיעים אסטרטגיים, בהם פייר בסנינו ודני הדר.

רונן שילה, מנכ"ל Como, אמר על העסקה כי "אנו ממשיכים להשקיע בחברה מתוך אמונה ביכולתנו להצמיח חברה ישראלית בעלת מובילות עולמית וגאים לעשות זאת באמצעות כישרון מקומי של טכנולוגיה ישראלית". עוד הוסיף כי Keeprz נמצאת כיום בקדמת הטכנולוגיה בתחום הנאמנות לעסקים ואנו מאמינים כי הטמעתה תאפשר לשמור על מובילות בענף הדינמי שבו אנו פועלים".

מבחינת Como, זו הפעם השנייה שהיא רוכשת סטארט-אפ ישראלי לאחר שבכובע הקודם שלה, בתור קונדואיט, רכשה את הסטארט-אפ הישראלי Wibiya בכ-45 מיליון דולר.

קונדואיט עסקה בעבר בעולם סרגלי הכלים, עד שמכרה את הפעילות לחברת פריון. בשנים האחרונות היא מתמקדת בעולם האפליקציות ועד היום פותחו מעל ל-1.5 מיליון אפליקציות לעסקים קטנים ובינוניים דרך השירות של Como.