איתור ותשלום על חניה במקום אחד: שת"פ בין סלופארק ופארקו

סלופארק מפעילה אפליקציה לתשלום על חניות מהסלולרי, ופארקו מפעילה אפליקציה שמציעה לכאורה איתור מקום חניה פנוי על בסיס מידע סטטיסטי לאורך שעות היום במקומות הצפופים בערים ובאמצעות מידע און-ליין ממשתמשי החניה

פקח חניה / צילום: אריאל ירוזלמסקי
פקח חניה / צילום: אריאל ירוזלמסקי

חברת סלופארק, המפעילה שירותי תשלום על חניה בכחול-לבן ובחניונים מהסלולרי, הודיעה על שיתוף-פעולה עם חברת Parko הישראלית, שמציעה יכולת לחפש ולאתר חניה בכחול-לבן. במסגרת שיתוף-הפעולה, סלופארק תטמיע את הטכנולוגיה של פארקו בממשק שלה, כשהרעיון הוא לאפשר לציבור החונים מענה נרחב יותר לנושא על-ידי איתור ותשלום על החניה בכחול-לבן במקום אחד ובחיסכון בזמן.

חברת סלופארק מפעילה אפליקציה לתשלום על חניות מהסלולרי ולאחרונה חזרה לכותרות ולתודעת הציבור לאחר שעמדה בראש המאבק לפתיחת שוק החניה הסלולרית בישראל, שבו הובילה המתחרה פנגו. בעקבות המאבק, מציעות שתי האפליקציות אפשרות חניה ברחבי הארץ וללא עמלת שירות מצד המשתמשים.

חברת פארקו מפעילה אפליקציה שמציעה לכאורה איתור מקום חניה פנוי על בסיס מידע סטטיסטי לאורך שעות היום במקומות הצפופים בערים ובאמצעות מידע און-ליין ממשתמשי החניה.

מנכ''ל סלופארק, גיא סלוק, אמר כי "כחלק מהתרחבות סלופארק לעבודה בכל הערים בארץ המפעילות הסדרי חניות כחול-לבן, אנו פועלים בימים אלו ליצירת ערך לקוחותינו ולאפשר להם ליהנות מחוויית חניה טובה ויעילה יותר. השירות ייתן מענה לצורך מתבקש תוך שימת דגש על מענה מדויק ואיכותי".

מנכ"ל PARKO, תומר נוינר: "פארקו מספקת מידע על זמינות חניה בערים גדולות ברחבי העולם, כחברה ישראלית אנחנו שמחים על ההזדמנות לשוב ולפעול בישראל באמצעות סלופארק, ולהציע למחפשי החניה בישראל פתרון טכנולוגי ייחודי מסוגו המאפשר לנווט ביעילות למציאת חניה הן ברחוב והן בחניון".