ענבל אור מנשימה את אינוונטק: מזרימה לחברה 2 מיליון שקל

זאת בתמורה להגדלת מניותיה בחברה ■ סכום מניות נוסף יוקצה לאור בתמורה להמרת הלוואת בעלים שהעמידה לחברה בסף 550 אלף שקל

חברת אינוונטק (מגדלאור) דיווחה הבוקר (ב') כי בעלת השליטה, ענבל אור תזרים לחברה 2 מיליון שקל בתמורה להגדלת מניותיה בחברה. כמו כן, סכום מניות נוסף יוקצה לה בתמורה להמרת הלוואת בעלים שהעמידה לחברה בסף 550 אלף שקל. 

כזכור, בשבוע שעבר דיווחה החברה על ביטול הסכם ההחזקה המשותפת של בעלי השליטה הקודמים בחברה, על מנת לסייע לה לעמוד בדרישות הבורסה, להגיע לשווי אחזקות הציבור הנדרש ולהמשיך ולהיסחר ברשימה הראשית.

ההחלטה של ענבל אור להזרים הון נוסף לאינוונטק מגיעה לאחר שמוקדם יותר החודש רשות ניירות ערך איימה למחוק מהמסחר את מניות החברה בשל אי עמידה בכללי השימור. זאת משום שאור התחייבה לצקת את פעילות הנדל"ן שלה לתוך השלד הבורסאי שרכשה ועד כה לא עשתה זאת.

דירקטוריון הבורסה ידון ב-6 באוגוסט בנוגע להמשך המסחר במניית אינוונטק. שתי האופציות העומדות על הפרק הן מחיקת המניה מהמסחר או העברה לרשימת השימור ב-10 באוגוסט.

ענבל אור בעלת השליטה באינוונטק (מגדלאור) ציינה כי, "הזרמת הכספים הינה צעד ראשון שנועד להבטיח שהחברה תמשיך להיסחר בבורסה- לטובת ציבור המשקיעים; בכוונתי להמשיך לפעול ולהוביל את החברה לעבר קדמת במת הנדל"ן בישראל".