תופעת "המנודים" הגיעה להפועל ת"א: 3 משחקניה מאיימים בתביעה

ישראל זגורי, סארי פלאח ומשה אוחיון, שלא נמצאים בתוכניות המקצועיות של האדומים ומתאמנים בנפרד מיתר הקבוצה - דורשים לשוב לקאדר; זגורי טוען: בכיר במועדון איים שתיגמר לי הקריירה אם לא אתפשר בנוגע לשכרי

ישראל זגורי, שלומי אזולאי, הפועל ת"א / צלם: שלומי יוסף
ישראל זגורי, שלומי אזולאי, הפועל ת"א / צלם: שלומי יוסף

שלושה משחקניה "המנודים" של הפועל ת"א כדורגל - ישראל זגורי, סארי פלאח ומשה אוחיון, שמתאמנים בנפרד מחבריהם לקבוצה, המעוניינת לשחרר אותם מהסגל - הגישו מכתב התראה לפני תביעה, בו הם דורשים לקיים את החוזים שלהם לעונת 2015/16 במועדון.

במכתב, שנשלח באמצעות עו"ד רועי רוזן (שאגב, טיפל בעבר ב"תיק הנידוי" והסכסוך של אריאל הרוש, כיום שוער הפועל ת"א - מול בית"ר ירושלים ובעליה אלי טביב), טוען בא-כוחם של השחקנים ל"הפקרה מוחלטת" שלהם, "בין היתר מניעת השתתפותם באימוני הקבוצה או באימונים מקצועניים כלשהם, מניעת יציאתם למחנה אימון של הקבוצה שנערך בחו"ל, מניעת מסגרת אימונים ראויה".

רוזן מוסיף המועדון לא "בוחל באמצעים כדי לשבור את רוח השחקנים. ראייה לכך ניתן למצוא בשיחות שערך אחד ממרשיי, מר ישראל זגורי, עם גורם בכיר במועדון, כשהאחרון מתריע בשחקן כי עליו להתפשר עם המועדון בכל הנוגע לשכרו על פי ההסכם בין הצדדים וזאת כדי שהשחקן יוכל ללכת לחפש לעצמו קבוצות אחרות, תוך שהוא מאיים כי השחקן עלול לשבת ביציע לאורך כל עונת המשחקים, ומתריע בפניו כי הוא לא יחזור לשחק בקבוצה ואף מסכן את עצמו בסיום קריירה מוקדמת ('תיגמר לך הקריירה')".

על-פי המכתב, השחקנים "עוברים אימונים 'אישיים' לא רציניים ולא מקצועיים... אחת ליום בשעות הצהריים החמות (בין 15:00 ל-16:00) בעוד הקבוצה מתאמנת פעמיים ביום בשעות נוחות יותר".

לסיכום, מאיימים השחקנים כי "לא יהססו לתבוע את המועדון בדרישה לקיים את ההסכמים החל על הצדדים, כלשונם, ואף להיפרע את נזקיהם (הממוניים והבלתי ממוניים, לרבות נזקי קריירה)...", ולפיכך דורשים מהמועדון: "הינכם נדרשים לשלב את מרשיי באופן מלא ובלתי נפרד באימוני הקבוצה".

תגובת הפועל ת"א: "המכתב המדובר טרם התקבל במשרדינו ובכל מקרה לא נדון בעניינים אלו בתקשורת".