סמנכ"ל השיווק והתקשורת של ערוץ 10 דודו ועקנין פורש

ועקנין ימשיך בתפקידו בחודשים הקרובים ויוביל את השקת לוח שידורי החורף של ערוץ 10

דודו ועקנין, סמנכ"ל השיווק והתקשורת של ערוץ 10, ביקש ממנכ"ל הערוץ יוסי ורשבסקי לסיים את תפקידו אחרי 5.5 שנים. ועקנין ימשיך בתפקידו בחודשים הקרובים ויוביל את השקת לוח שידורי החורף של ערוץ 10.

ועקנין, שהצטרף לערוץ 10 בראשית שנת 2010, אחראי על הפעילות לקידום התוכניות והמותגים של ערוץ 10 וחברת חדשות 10. במסגרת תפקידו ועקנין אחראי על מחלקת הפרומו של ערוץ 10, על מחלקת יחסי הציבור של ערוץ 10 וחדשות 10, על פעילות השיווק ופרסום באפיקי המדיה השונים, ובנוסף הוא משמש כדובר של ערוץ 10.

במהלך השנים בהן מילא ועקנין את תפקיד סמנכ"ל השיווק והתקשורת, ערוץ 10 חווה משברים קיומיים והתמודד בהצלחה עם אתגרים רגולטוריים, שיווקיים, תדמיתיים וציבוריים. ועקנין היה שותף למאבקים הרגולטוריים של הערוץ בשנים האחרונות והיה שותף לגיבוש סדר היום החדש של ערוץ 10 ולקידום חברת החדשות ותוכניותיה.

לפני שהצטרף לערוץ, מילא ועקנין תפקידים בכירים בחברת הייעוץ האסטרטגי TASC, במסגרתם ניהל את פעילות החברה בטורקיה והוביל צוותים בפרויקטים של ייעוץ אסטרטגי ועסקי עבור חברות מהגדולות במשק הישראלי. קודם לכן שימש כסמנכ"ל אסטרטגיה במשרד הפרסום גיתם BBDO.