חמשת סרטי גיבורי-העל המכניסים ביותר בכל הזמנים

מפיקי סרטי הקולנוע מחיים מחדש סרטים אהובים כדי להגיע לקהל חדש ■ בסוף השבוע ינחת בבתי הקולנוע בישראל ובעולם הסרט השלישי בסדרת "ארבעת המופלאים" ■ אלה הם סרטי גיבורי-העל האהובים ביותר

בסוף השבוע ינחת בבתי הקולנוע בישראל וברחבי העולם הסרט השלישי בסדרת "ארבעת המופלאים". מדובר בניסיון להתחיל מחדש את עלילת הסרט, בדומה לסרטי הקולנוע ספיידרמן וסופרמן - פתרון של המפיקים לקרב קהל צעיר יותר לסרטים המצליחים שלהם.

הסרט של אולפני FOX ומארוול מביא את ארבעת הגיבורים (מר פנטסטיק, הלפיד האנושי, האישה הבלתי מראית ו-The Thing) חזרה אל המקום שבו התחילו.

לקראת עליית הסרט, החלטנו גם לחלק לכם 6 כרטיסים חינם להקרנת הסרט בבתי הקולנוע של Yes Planet (כולל בית הקולנוע החדש שנפתח בירושלים). בין מי שישלח את שמו ומספר הטלפון שלו למייל של תוכנית הטכנולוגיה של "גלובס", "גיק שואו" - יוגרלו ששת הכרטיסים. כתובת המייל: geekshow@globes.co.il.

לרגל הגעת הסרט לאקרנים, החלטנו לבדוק מהם סרטי גיבורי-העל האהובים ביותר בכל הזמנים לפי נתוני אתר Box Office Mojo.

1. "הנוקמים"

הסרט הראשון בסדרת "הנוקמים" (The Avengers) יצא לאקרנים ב-2012 ואיגד סביבו קבוצה של גיבורי-על. הסרט מבית דיסני ומארוול מאגד מאחוריו כמה מדמויות הקומיקס וגיבורי-העל הקולנועיים הגדולים של כל הזמנים: איירון מן, קפטן אמריקה, הענק הירוק, תור, הוקאיי והאלמנה השחורה.

בין השחקנים אפשר למצוא את רוברט דאוני ג'וניור, כריס אוונס, כריס המסוורת', סקרלט ג'והנסון, מארק רפאלו ואחרים.

הכנסות עולמיות: 1.5 מיליארד דולר.

2. "הנוקמים: עידן אולטרון"

הסרט השני בסדרה יצא לאקרנים בינואר השנה וכבר הצליח להגיע למקום השני ברשימת סרטי גיבורי-העל המכניסים ביותר בכל הזמנים. הסרט הגיע אחרי כמה סרטי המשך של הגיבורים שלקחו חלק בסרט הנוכחי כמו "תור: העולם האפל", "איירון מן 3" ואחרים.

הכנסות עולמיות: 1.4 מיליארד דולר.

3. "איירון מן 3"

רוברט דאוני ג'וניור הוא כנראה אס בכל מה שקשור לסרטי גיבורי-על, וזה הסרט השלישי ברשימה שהוא מככב בו. דמותו של איירון מן הצליחה לכבוש את הקהל ולהציב אותו הרבה מעבר לשמות כמו סופרמן, באטמן או ספיידרמן.

הכנסות עולמיות: 1.2 מיליארד דולר.

4. "רובוטריקים 3"

הרובוטריקים, אותה סדרה מצוירת שליוותה רבים מאיתנו בשנות ילדותינו, הצליחה בשנים האחרונות לעשות קאמבק מוצלח. אמנם לא כל חובבי סדרת הטלוויזיה המיתולוגית אהבו את העיבוד הקולנועי, אבל הצופים הכריעו, והסרט השלישי בסדרה הגיע למקום הרביעי בכל הזמנים.

הכנסות עולמיות: 1.1 מיליארד דולר.

5. "עלייתו של האביר האפל"

נציגות בודדת לגיבורי-העל הקלאסיים בדמותו של איש העטלף שנוחת במקום החמישי ברשימה. הסרט יצא לאקרנים ב-2012 והצליח הרבה יותר מהסרטים שהיו לפניו בסדרה.

הכנסות עולמיות: 1 מיליארד דולר.

סרטי גיבורי על
 סרטי גיבורי על