הכירו: פיתוח ישראלי שמגדיל את סיכויי הזכייה בהימורים

הכיר את חברת TeamBet הישראלית שפיתחה פלטפורמה ומוצר חדשני שמאפשר לכל אחד להגדיל משמעותית את סיכויי הזכייה שלו במשחקי מזל שונים והגרלות לוטו למיניהן

טופס הימורים על מירוצי סוסים בתחנת טוטו בהרצליה / צלם: אלון רון
טופס הימורים על מירוצי סוסים בתחנת טוטו בהרצליה / צלם: אלון רון

בישראל אוהבים לסמוך על המזל. מדי שבוע, מאות אלפי ישראלים חולמים על הרגע שיזכו פעם אחת בהגרלה, ועל מנת להשיג את המטרה הנכספת מידי שבוע נשלחים מיליוני טורים של טוטו ולוטו. בתי ההגרלות הבינו כי הביקוש גדל והחלו להציע טפסים שיטתיים שלטענתם מגדילים את הסתברות סיכויי הזכייה באופן משמעותי, אך יחד עם זאת - גם את מחיר שליחת הטופס שיכול להאמיר מעל ל-5,000 שקל.

חברת הסטארט-אפ TeanBet קמה כדאי לתת הזדמנות שווה לכולם במקסימום סיכויי זכייה באופן שיתופי וקבוצתי. החברה פיתחה אפליקציה חברתית ראשונה מסוגה בעולם, לגיוס המונים בטפסי הגרלות.

TeamBet היא למעשה פלטפורמה שיתופית שבאמצעותה כל משתמש יכול בחינם, באופן קל ופשוט ובכל זמן נתון, למלא טופס טוטו או לוטו בהשקעה של עד 50% מהסכום הכולל, ולשתף חברים ובאמצעות הפלטפורמה שתגייס עבורו את יתרת הסכום לשפר את סיכויי הזכייה.

בנוסף, בין יישומי האפליקציה גם האפשרות להצטרף לטפסים של משתמשים אחרים, לעקוב אחרי תשלומים וטפסים שנשלחו, לקבל עדכונים וסטטוסים בזמן אמת וליהנות מתמיכת שירות און ליין וביטחון במקרה של זכייה ואבטחת נתונים.