חולם על אקזיט כמו של לברון? רונאלדו השיק מותג אוזניות

כוכב ריאל מדריד מצרף לפורטפוליו השיווקי הבלתי נגמר שלו מוצר חדש; האם ישחזר את ההצלחה של שחקן ה-NBA, שגרף בעבר 30 מיליון דולר ממכירת Beats לידי אפל?

כריסטיאנו רונאלדו / צלם: רויטרס
כריסטיאנו רונאלדו / צלם: רויטרס

כריסטיאנו רונאלדו הוא כבר מזמן הרבה מעבר לשחקן כדורגל, וכעת הליין השיווקי הבלתי נגמר שלו מתרחב למקום נוסף: אוזניות.

כוכב ריאל מדריד, ביחד עם חברת האלקטרוניקה האמריקאית מונסטר (Monster), הקימו ביחד את ROC Monster Products, שתשווק את האוזניות "שלו" (המכירה תתבצע באופן בלעדי באמצעות אתר איביי).

בשנה החולפת עמדו הכנסותיו המסחריות של הפורטוגלי, לפי "פורבס", על 27 מיליון דולר ברוטו (בעוד שכרו במועדון הכדורגל הספרדי היה 52.6 מיליון דולר). הוא נחשב לספורטאי הפופולרי ביותר בעולם ברשתות החברתיות, עם למעלה מ-100 מיליון לייקים לפרופיל הפייסבוק שלו.

סביר להניח שרונאלדו לא יהנה מהצלחה דומה לה זכה לברון ג'יימס, כוכב ה-NBA, עם מותג האוזניות שלו: בימיה המוקדמים של חברת Beats של הראפר ד"ר דרה, השקיע בה שחקנה של קליבלנד קאבלירס, וכשהיא נמכרה בשנה שעברה לאפל בתמורה לכ-3 מיליארד דולר - גרף ג'יימס, לפי הדיווחים, כ-30 מיליון דולר.

מלבד קו ההלבשה התחתונה המצליח של רונאלדו (CR7 Underwear), שהתפתח מאוחר יותר גם להנעלה וחולצות - רונאלדו מחזיק או החזיק עד לאחרונה בחוזי פרסום עם החברות אמירייטס (תעופה), טויוטה (רכב), הרבלייף (תוספי תזונה), טאג-הוייר (שעונים), קאסטרול (דלקים), סוקרייד (משקאות אנרגיה), KFC (מזון מהיר), PAO (מכשיר יפני לחיזוק שרירי הפה), פרו-אבולושן (משחק כדורגל לקונסולות השונות), בנק אספיריטו סאנטו (מהמוסדות הפיננסיים הגדולים בפורטוגל), וכמובן השותפה הוותיקה שלו - נייקי.