הוט מובייל: 2 מנויי סלולר ו-3 ג'יגה גלישת דור 4 ב-60 ש' לחודש

מציעה גם חבילות סלולר ללא הגבלה עם 6 ו-10 ג'יגה גלישה בדור הרביעי בסלולר תמורת 70 ו-100 שקל לחודש לזוג מנויים ■ מעלה קמפיין פרסומי חדש בכיכובן של הדמויות מ"זגורי אימפריה"

לאחר שקיבלה את תדרי דור 4 בסלולר ממשרד התקשורת והשיקה את פעילות ה-4G, הוט מובייל מחזירה את מבצע הזוגות שלה ויוצאת היום (א') בהצעה חדשה ללקוחות: שני מנויי סלולר ב-60, 70 ו-100 שקל לחודש, עם חבילות גלישה של 3, 6 ו-10 ג'יגה בהתאם. החבילות כוללות גם שיחות והודעות SMS ללא הגבלה.

בדצמבר 2014, נזכיר, הוט מובייל הציעה את מבצע הזוגות ברשת דור שלישי, ובזול יותר: 40 שקל לשני קווים עם גלישה בנפח 3 ג'יגה. המבצע היה אחד המבצעים הכי אגרסיביים שהיו בשוק הסלולר בשנים האחרונות, היה אחראי לטלטול השוק ופגע קשה מאד בכל חברות הסלולר הוותיקות. הוט גייסה בעקבות המבצע 100 אלף לקוחות חדשים ברבעון לאחר השקתו.

במבצע הנוכחי הוט יצאה גם בקמפיין פרסומי חדש, שהוא המשך של סדרת הסרטונים שיצאו בכיכובם של הדמויות הראשיות בהפקות המקור שעולות בהוט. הקמפיין הנוכחי מבוסס על הדמויות מהסדרה "זגורי אימפריה", בכתיבתו ובבימויו של מאור זגורי, יוצר הסדרה, ובכיכובם של משה איבגי, חן אמסלם, שרה פון שוורצה וכוכבי הסדרה.

לדברי מנכ"לית הוט, טל גרנות-גולדשטיין, "אנו נוסיף לאתגר את שוק הסלולר בישראל באמצעות טכנולוגיה מתקדמת, מבצעים ושירותים אטרקטיביים, וזאת בהמשך לאסטרטגיה שלנו להיות שחקן ארוך-טווח ומחולל תחרות בשוק זה. המבצעים החדשים יאפשרו לכל לקוח ליהנות מהרשת המתקדמת באופן מלא ובמחירים אטרקטיביים".