"הקול בראש", להיט הקיץ של דיסני, גרף עד כה כ-640 מיליון דולר

בדיסני כבר שוקדים על הסרטים הבאים ועל האירועים שיהפכו את 100 שנות דיסני לקרנבל הוליוודי שלא יישכח

וולט דיסני הייתה השושנה בין הקוצים של הקיץ, אולי של 2015 כולה. "הקול בראש", הלהיט של הקיץ הנוכחי, שנוצר באולפני דיסני פיקסאר, גרף נכון לכתיבת שורות אלה כ-640 מיליון דולר (300 מיליון מתוכם בארצות-הברית, השאר ברחבי העולם).

ההצלחה (האיכותית והכלכלית), מבחינת דיסני, אמורה להימשך גם ב-2016. באירוע שנערך בסוף השבוע האחרון, פרסם האולפן את העוגנים שלו לשנת 2016: בראש ובראשונה, הסרט "ג'יגנטיק" - עיבוד לסיפור הילדים המפורסם ג'ק והאפונים. מגזין ווראייטי מדווח כי ג'ון לאסטר, סמנכ"ל הקריאייטיב של האולפנים, הבטיח לגייס את מיטב השותפים האמנותיים: "על מנת שהסרט יהיה קומי ובעל רגש עמוק, שייזכר כסרט המייצג של הסיפור, כזה שאין טעם ליצור גרסה מאוירת נוספת שלו".

סרטי האנימציה "זוטופיה" (יקום בדיוני בו חיים בעלי חיים דמויי אדם), המשך נוסף ל"צעצוע של סיפור" וסרט המשך ל"מוצאים את נמו", וסרטי עלילה שאינם אנימציה: סרט המשך ל"מלחמת הכוכבים" בבימויו של ג'יי ג'יי אברהמס, וסרט נוסף מסדרת "שודדי הקאריביים".

בכנס, ששמו D23, דובר על ההכנות לשנת ה-100 לייסודם של אולפני דיסני (ומכאן שם הכנס).

וולט דיסני ייסד את החברה שלו ב-1923, וכבר כעת שוקדים על הסרטים הבאים ועל האירועים שיהפכו את 100 שנות דיסני לקרנבל הוליוודי שלא יישכח. כפי שהדבר נראה כבר כעת, מבעד לענני הסודיות, דיסני מתכוננים להוציא גרסאות משופרות ברמה הטכנולוגית לקלאסיקות המוכרות והאהודות של כל הזמנים.

הראשונים ברשימה: גרסה משופרת של "ספר הג'ונגל" מ-1967. כמו כן דיסני השיקו בכנס את "מועדון המופלאים של דיסני", או יותר נכון - מועדון האגדתיים של דיסני. בין הזוכים המאושרים: ג'וני דפ וג'ורג' לוקאס (על "מלחמת הכוכבים").