ההטבות של יוסי בניון: תא צפייה ב"סמי עופר" בשווי 170 אלף ש' לעונה

במסגרת ההסכם עם מכבי חיפה, זכה הקשר להטבה מפנקת שמאפשרת לו לארח עשרה אנשים בכל משחק בתא פרטי באצטדיון החדש; בעונה שעברה קיבל עשרה מנויים שנתיים ל"יציע היהלום" היוקרתי

יוסי בניון / צילום: שלומי יוסף
יוסי בניון / צילום: שלומי יוסף

מעמדו המקצועי של יוסי בניון בעידן המאמן רוני לוי ממשיך להידרדר. בסוף השבוע הוחלף בניון כבר במחצית המשחק מול בני יהודה (3-0), אירוע לא שגרתי שמצטרף לתקרית בין המאמן לשחקן בתקופת ההכנה לעונה.

לא ברור אם בניון ישרוד את העונה הנוכחית תחת המאמן החדש-ישן. בינתיים, מחוץ למגרש, מחזיק הקשר במעמד השמור רק לכוכבי-על, ומהטבות מהן נהנים שחקנים גדולים בעולם: לא רק שבמסגרת המו"מ להחזרתו של בניון בקיץ שעבר למועדון דובר על שילובו בהמשך בצוות המקצועי של המועדון, הכוכב בן ה-35 גם מחזיק בהטבה נוספת ששמורה רק לו - בניון הוא השחקן היחיד שקיבל מהמועדון, בעת המו"מ להחזרתו, תא צפייה יוקרתי ובו עשרה מקומות מפנקים לשימושו הפרטי באצטדיון סמי עופר. כך נודע ל"גלובס".

ההטבה של בניון תקפה לשתי עונות - 2014/15 ו-2015/16. מאחר שתאי הצפייה באצטדיון לא היו מוכנים לעונת הקאמבק של בניון, המיר המועדון את ההטבה עבור בניון בעונה שעברה בעשרה מקומות ב"יציע היהלום", המיקום היוקרתי ביותר באצטדיון שמקום בודד אליו נמכר עבור כ-16 אלף שקל לכסא לקהל הרחב (סך שווי ההטבה: כ-160 אלף שקל). יושבי "יציע היהלום" זכאים בין היתר לארוחה לפני, במחצית ואחרי כל משחק. העונה כבר קיבל בניון את תא הצפייה שלו על פי הסיכום מול המועדון. יש לציין כי מדובר בתא צדדי יחסית, שמתומחר לפי שווי שנתי של 170 אלף שקל. הישיבה בתאי הצפייה כוללת מקום לעשרה אורחים, המזכים אותם בארוחה מלאה עם מלצר אישי, מטבחון פרטי עם בר משקאות חופשי, שירותים פרטיים ושלושה מקומות חנייה בסמוך לאצטדיון. בסך הכל מכיל האצטדיון 36 תאי צפייה.

אגב, ללא קשר - בחיפה מעניקים הטבות גם לשחקנים שכבר פרשו מפעילות: שחקני עבר של המועדון, שרשמו מעל 100 הופעות במדי הקבוצה הבוגרת, זכאים למנוי אחד חינם ב"יציע הכסף" - שמחיר מקסימלי אליו עומד העונה על 1,700 שקל.

במכבי חיפה סירבו להגיב לידיעה.