תקציב הפרסום של מכללת תל-חי עובר לזרמון DDB

בכוונת המכללה להשקיע בפרסום כ-4 מיליון שקל, רובם בדיגיטל

אילון זרמון  / צילום: אליה מלניקוב
אילון זרמון / צילום: אליה מלניקוב

תקציב הפרסום של מכללת תל-חי יעבור למשרד הפרסום זרמון DDB - כך נודע ל"גלובס".

המשרד זכה בתקציב לאחר מכרז דו-שלבי בהשתתפות 4 משרדי פרסום, שכלל בחלקו השני מצגות קריאייטיב ואסטרטגיה. תקציב הפרסום של המכללה נוהל בשנים האחרונות על-ידי GIN, זרוע הדיגיטל של JWT ישראל.

מהנתונים שהציגה המכללה במסמכי המכרז, הכוונה היא להשקיע כ-4 מיליון שקל בפרסום - רובם יופנו לדיגיטל. התקציב כולל את תקציב האקדמיה, לימודי החוץ, המכון לאמנויות וחטיבת המכינות.

ההתקשרות עם זרמון DDB היא ל-36 חודשים, עם אפשרות להאריך את החוזה בשתי תקופות בנות 12 חודשים כל אחת.

השירותים יכללו, בין היתר, אספקת שירותי פרסום, הפקה, קריאייטיב, אסטרטגיה פרסומית, תכנון והפקת קמפיינים, שירותי סטודיו, מערכת לניהול נתונים ולידים, רכש מדיה, ניהול התקציב בגוגל ופרויקטים נוספים שיתבקשו על-ידי המכללה.

המכללה האקדמית תל-חי היא מוסד אקדמי שנמצא בקצה הגליל העליון. בשנה שעברה למדו במכללה כ-4,000 סטודנטים - 50% מהם ממרכז הארץ.

לתל-חי יש מגוון גדול של תוכניות לימוד שפונות לקהלי יעד שונים, והאתגר הפרסומי יהיה לשים אותם תחת מטריה פרסומית אחת.