המחיר האמיתי של הקמעונאים ייחשף רק בינואר, כשהצרכנים יבקשו החזרים על מוצרים שקנו בהנחות הבלאק פריידי • לראשונה: בית קפה צפוי להיפתח באולם המזוודות של טרמינל 3 בנתב"ג • תקציב מותג הרכב החשמלי מקסוס עובר למשרד הפרסום זרמון • וזה המינוי החדש בצמרת בנק ישראל • אירועים ומינויים
לגלובס נודע כי בעלי השליטה בשופרסל בחרו בזרמון גרופ כמשרד הפרסום של החברה-הבת, Be פארם • מכרז להקמת והפעלת בית קפה במבנה לשימור מהתקופה הבריטית בבאר שבע • וגם: נמצא קונה לסטודיו פשה • אירועים ומינויים
התקציב טופל בשנים האחרונות בגיתם BBDO • הפרסום לאוניברסיטת בן גוריון יתרכז בבניית המיתוג מחדש שיבליט את היתרונות של אוניברסיטה בכלל ושל בן גוריון בפרט על פני אלטרנטיבות ההכשרות הרבות שצצות בעולם החדש
היקף תקציב ההשקה עומד על כ-4 מיליון שקל • הבחירה בזרמון נעשתה לאחר מכרז בו השתתפו חמישה משרדי פרסום
ההתקשרות מתייחסת לשירותי סטודיו וחלק מהקריאייטיב באוף-ליין ובדיגיטל • תקציב הפרסום של ישראייר נאמד במיליוני שקלים בודדים
מספר חודשים לאחר מינויה למנכ"לית זרמון גרופ, המאמצים של אליקה מרחבי מתחילים לשאת פרי: תחת ניהולה גייס המשרד את תקציב הפרסום של חברת We-Sure בהיקף מוערך של כ-10 מיליון שקל
בשל העובדה שבמציאות הנוכחית בענף הסלולר מיתוג של שחקן מחיר לא יספיק, באקספון ינסו לשדר שהם "שחקן מחיר עם אפיל של שחקן גדול"
היקף התקציב, שטופל קודם לכן ע"י זרמון גרופ, עומד על כ-5 מיליון שקל שנה, וההתקשרות כוללת טיפול בקריאייטיב ובמדיה
בתקציב הפרסום, בהיקף 15 מיליון שקל, מטפל כיום four ■ תקציבי רכב נחשבים לאסטרטגיים מאוד במשרדי הפרסום בארץ ובעולם
על התקציב, בהיקף של כ-10 מיליון שקל, יתמודד בין היתר פרסום זרמון
הקמפיין, בהשקעה של 2 מיליון שקל, כולל שיר מקורי של מקסימיליאן בעיבודו של המפיק המוזיקלי קותימאן ■ לפי הערכות, מקסמיליאן תשתכר עשרות אלפי שקלים עבור הקמפיין
כך קבע ביהמ"ש ■ מדובר בקמפיין שבו שימשה הזמרת נינט טייב כפרזנטורית של המותג דלתא כחלק ממהלך מיתוג מחדש - קמפיין שהפך למריבה בין שני המשרדים
אילון זרמון מצטרף לשיח העיסוק במשקל, בהשקה מחודשת בהשקעה של כ-6 מיליון שקל
הרשת, שנערכת לשינויים בשוק, הפקידה את מערך הפרסום בידי זרמון DDB ■ תנסה לבדל את עצמה בזכות היבוא המקביל ■ המנכ"ל אייל רביד: "אני רוצה להיות במגרש של הגדולים"
את המותג, שיתחרה בדומינו'ס פיצה ובפיצה האט, הביא לישראל היזם אסף גרינברג
הקמפיין יתמקד במותגי שיער, בישום, איפור וטיפוח שניתן להשיג ברשת ■ גינזבורג משמשת כפרזנטורית של אפריל זו העונה השביעית תמורת כ-150 אלף דולר לשנה
בתי קפהגיתםהחזרת מוצריםהמשביר לצרכןאירועים ומינוייםבלאק פריידיימינוי בכיריםמשרדי פרסוםנתב"גתקציב פרסום