מרינה מקסימיליאן מובילה קמפיין פרסום חדש של רשת הקוסמטיקה אפריל, בהשקעה של כ-2 מיליון שקל. מקסימיליאן היא הפרזנטורית של אפריל, והיא מככבת בקליפ לשיר מקורי שלה בעיבודו של המפיק המוזיקלי קותימאן. לפי הערכות, מקסמיליאן תשתכר עשרות אלפי שקלים עבור הקמפיין.
קותימאן הפיק עבור מקסמיליאן את השיר "Something New" - "שיר פופ אשר עוסק בהתחלות חדשות ומלווה בקליפ יצירתי ונוטף נשיות", נמסר מהרשת.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום זרמון גרופ, עלה ברשתות החברתיות ובטלוויזיה.
מירב אליהו, סמנכ"ל השיווק והסחר ברשת אפריל, מסרה: "ההחלטה לפנות לקהלי יעד צעירים יותר, באמצעות שימוש במוזיקת פופ ויצירת קליפ חדשני ויוצא דופן, הובילה ליצירת החיבור לקותימאן, הנחשב לאמן מוערך ופופולרי בקרב צעירים. מילות השיר והקליפ, בכיכובה של מרינה מקסימיליאן, מביאים לקדמת הבמה את המסר שחשוב לנו להעביר - דברים חדשים ומרעננים קורים באפריל".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.