משרד הפרסום זרמון ינהל את תקציב הפרסום של השקת המאווררים של המותג האמריקאי ווסטינגהאוס, המשווק בישראל על-ידי חברת סאיינט. היקף תקציב ההשקה עומד על כ-4 מיליון שקל.
הבחירה בזרמון נעשתה לאחר מכרז בו השתתפו חמישה משרדי פרסום. המכרז לא כלל הצגת קריאטיב והתמקד בהצעות מחיר ואסטרטגיה.
סאיינט היא חברה בבעלות פרטית שמייצרת ומשווקת מותגים, חלקם ישראלים וחלקם בינלאומיים, בתחומי התאורה, החשמל, האנרגיה והסוללות. החברה עבדה עד עתה בעיקר עם השוק המוסדי - בעיקר עם סיטונאים ומשווקים.
אולם הפנייה השיווקית של החברה צפויה להתרחב. בקרוב סאיינט צפויה לפתוח אולם תצוגה גדול בקדימה ולפנות באופן אקטיבי גם לקהל הפרטי.
לאחרונה קיבלה סאיינט את הזיכיון הבלעדי למותג ווסטינגהאוס, ובהנהלה הוחלט כי הגיע הזמן לפנייה ישירה לצרכן גם מבחינת הפרסום. לשם כך הוקם אתר דיגיטלי ייעודי, והוחלט להשקיע כסף בבניית המותג בישראל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.