זרמון DDB יטפל בתקציב רשת הפיצריות פאפא ג'ונס

את המותג, שיתחרה בדומינו'ס פיצה ובפיצה האט, הביא לישראל היזם אסף גרינברג

אילון זרמון / צילום: איל יצהר
אילון זרמון / צילום: איל יצהר

רשת הפיצריות פאפא ג'ונס נערכת לקראת השקת פעילותה בישראל: ל"גלובס" נודע כי לאחרונה אויש מערך התקשורת של החברה לקראת פתיחת הסניף הראשון בפברואר. תקציב הפרסום ניתן למשרד הפרסום זרמון DDB, ועל יחסי הציבור הופקד משרד גל תקשורת.

פאפא ג'ונס היא רשת הפיצריות השלישית בגודלה בארה"ב - אחרי דומינו'ס פיצה ופיצה האט, השולטות בשוק. בישראל, כמו בחו"ל, מדובר בקטגוריה המגלגלת מיליוני דולרים בשנה, אך מבחינת רשתות גדולות היו עד עתה רק שתי שחקניות גדולות ובינלאומיות.

הסניף הראשון צפוי להיפתח בתל-אביב. בשנה הראשונה צפויה הרשת להשיק 3-5 סניפים, אך עיקר הפעילות שלה צפוי להתבסס על משלוחים.

פאפא ג'ונס עומדת להתמודד ראש בראש מול דומינו'ס פיצה, שעיקר סניפיה נמצאים במרכז, לעומת פיצה האט, הנחשבת רשת פריפריאלית יותר.

האסטרטגיה התקשורתית תהיה לפי הקונספט Better Ingredients, Better Pizza (רכיבים טובים יותר, פיצה טובה יותר). זו אסטרטגיה בינלאומית שתקבל פרשנות מקומית.

מאחורי הבאת המותג לארץ עומד היזם אסף גרינברג, מבעלי פרנג'ליקו והסושיה. זהו סוג של סגירת מעגל עבורו ועבור אילון זרמון, מבעלי זרמון DDB. גרינברג היה בעבר בין הבעלים והמנכ"ל של דומינו'ס פיצה, לאחר שעשה את כל הדרך משליח ברשת לבעל מניות. השותפות עם בעלי דומינו'ס הסתיימה בטונים צורמים. במהלך כהונתו כמנכ"ל הביא גרינברג את זרמון-גולדמן - המשרד שבו היה זרמון שותף - והמשרד טיפל בתקציב הרשת במשך כ-8 שנים.

תקציב ההשקה של הרשת לא צפוי להיות גבוה באופן מיוחד - כ-2 מיליון שקל בשנה הראשונה. זאת בשל העובדה שחלק ניכר מתקציב הפרסום יופנה לדיגיטל. חלקם של האמצעים הדיגיטליים בתמהיל הפרסום של רשתות מזון מהיר הולך וגדל בשנים האחרונות, והם מהווים את הבסיס לביצוע המכירות.

פאפא ג'ונס, שנוסדה בארה"ב בשנת 1984, מונה כיום יותר מ-4,700 סניפים במגוון מדינות ומבוססת בעיקר על משלוחים לבתי הלקוחות.