חברת הסייבר SAFE-T מתכוונת לגייס 15 מ' ד' בבורסה

שווי החברה לפני קבלת תמורת ההנפקה צפוי לעמוד על 70 מיליון דולר ■ החברה הוקמה בראשית שנת 2013 על ידי אמיר מיזהר, יזם טכנולוגי בתחום הסייבר

לוח מסחר בבורסה - תל אביב / צילום: תמר מצפי
לוח מסחר בבורסה - תל אביב / צילום: תמר מצפי

חברת הסייבר SAFE-T הגישה תשקיף לרשות לניירות ערך ולבורסה בת"א במטרה לגייס עד 15 מיליון דולר בהנפקה ראשונית של ניירות ערך לציבור. שווי החברה לפני קבלת תמורת ההנפקה צפוי לעמוד על 70 מיליון דולר.

החברה בחרה ב"כלל פיננסים חיתום" כחתמי ההנפקה.

בעלי המניות העיקריים בחברה הם אמיר מיזהר, מייסד ויזם החברה, המחזיק בכ - 58% מהון מניות החברה וקיבוץ סאסא, אשר השקיע בחברה 5 מיליון דולר ומחזיק בכ-38%. מנכ"ל החברה הוא שחר דניאל.

החברה הוקמה בראשית שנת 2013 על ידי אמיר מיזהר, יזם טכנולוגי בתחום הסייבר, ופתרונותיה מבוססים על טכנולוגיה שפותחה במשך מספר שנים. החברה פועלת בישראל ומחוצה לה, הן בעצמה והן באמצעות חברה בת בארה"ב, בתחום אבטחת המידע, ובפרט בפיתוח ושיווק פתרונות לאבטחת מידע ארגוני, לצורך שיתוף מאובטח ומבוקר של מידע.

במסגרת פעילותה, מפתחת החברה ומשווקת פתרונות אבטחת מידע משולבים, המאפשרים העברה מאובטחת של נתונים בתוך ארגונים ומחוצה להם. כמו כן, משווקת החברה פתרון למניעת מתקפות סייבר כגון חדירות לרשתות ארגוניות וגניבת מידע רגיש, המאפשר לשפר את רמת אבטחת המידע ברשת הארגונית.

לחברה לקוחות בארץ ובעולם והפתרונות אותם מציעה החברה מבוססים על שתי פלטפורמות אוניברסאליות, פרי פיתוחה של החברה: RSAccess ו-Safe-T Box.

על לקוחותיה של החברה נמנים בנקים מובילים, חברות ביטוח, גופים פיננסים, מוסדות בריאות וחינוך, חברות מתחומי התעשייה והשירותים וכן מוסדות ציבוריים וממשלתיים (ביניהם CareCore National, אקסלנס ועוד). במקביל פועלת החברה להרחבת פעילותה בשוק בארה"ב דרך מכירות ישירות, מכירות דרך מפיצים ומשווקים, ודרך שיתופי פעולה עם חברות טכנולוגיה גלובליות.