צפו: תיעוד נדיר של תאונה והמכונית ההזויה של אאודי

עניין של מזל: תיעוד נדיר של סופת טייפון בטייוואן שהניפה מכונית למרחק של מאות מטרים ■ לקסוס בחרה לקדם אירוע מכירות בארה"ב עם שני סרטונים שכללו את הלקסוס IS F ו-RC 350 F ■ הכירו את אאודי A3 קבריולט עם 3 שורות מושבים היכולה להכיל כ-8 נוסעים ■ צפו ב"קצה הטמבון"

חדשות הרכב, טמבון, מכונית עפה / צילום: מהוידאו
חדשות הרכב, טמבון, מכונית עפה / צילום: מהוידאו

זה קרה לפני שבועיים בטייוואן, כשסופת טייפון מקומית המלווה ברוחות חזקות יצרה ברגע אחד מיני טורנדו. הטורנדו אמנם פסח על המכונית בה הייתה המצלמה שתיעדה את האירוע - אך לא על המכונית הלבנה שהונפה באוויר למרחק של מאות מטרים. על מנת להבין עד כמה הטורנדו היה נקודתי, שימו לב לאישה שעברה כמה מטרים בלבד מהמכונית שנעקרה מהכביש, יושבת על הרצפה ולשמחתה נשארה בחיים. מדובר בהחלט בתיעוד נדיר המציג עד כמה מהר יכולה רוח חזקה להפוך למיני טורנדו ולזרוע הרס רב.

נחישות והתמדה בפעמים רבות מפצה על חוסר יכולת - דוגמה לכך קיבלנו מאנתוני יונט, נהג הרייזר, שפשוט לא היה מוכן לוותר. אחרי לא מעט ניסיונות לעבור מכשולים כפי שאפשר לראות ולעתים גם עזרה מבחוץ, סיים יונט את מסלול המכשולים העיקש. אחת המטרות בתחרות הייתה לקפוץ הכי גבוהה שאפשר על מנת לעקור את שלט הסיום ממקומו, וגם כאן יונט עשה את העבודה בדרך הכי לא צפויה שאפשר וגרף פרס צנוע של 500 דולר.

מי לא אוהב לראות סרטונים המצולמים במצלמות מיוחדות המצלמות אלפי ולעתים עשרות אלפי פריימים בשנייה. לקסוס בחרה לקדם אירוע מכירות בארצות-הברית עם שני סרטונים שכללו את הלקסוס IS F ו-RC 350 F. קשה לדעת האם הסרטונים הללו באמת יעזרו ללקסוס למכור מכוניות, אך ללא ספק אפשר לומר שמכוניות, מצלמות סופר סלאו וראש קריאטיבי הם שילוב מוצלח.

ונסיים עם אחת המוטציות המוזרות שיצאו תחת ידה של אאודי. הכירו את אאודי A3 קבריולט עם 3 שורות מושבים היכולה להכיל כ-8 נוסעים.

המכונית נבנתה בבסיסה של אאודי באינגולשטאט, גרמניה, במסגרת פרויקט של חניכים כחלק מהכשרתם. מהתמונות קשה לדעת האם למכונית אכן יש גג ומה ייעודה מעבר לציון שיקבלו החניכים, ככל הנראה - וזה ניחוש בלבד - יהיה מדובר במכונית מצעדים שתנדוד ברחבי גרמניה.