מניית טאואר קופצת לאור דיווח על פריצת דרך טכנולוגית

החברה דיווחה על פריצת הדרך בטכנולוגיית RF עבור הדור הבא של טלפונים חכמים 4G LTE ורכיבי IoT ■ מקורות בשוק מעריכים כי המהלך עשוי לתרום לטאואר תוספת של עשרות מיליוני דולרים להכנסות החל משנת 2016

מניית טאואר קופצת היום (ד') בבורסה לאחר שפרסמה דיווח רשמי על פריצת דרך טכנולוגית אליה הגיעה עם החברה-הבת TPSCo.

החברה דיווחה על פריצת הדרך בטכנולוגיית RF עבור הדור הבא של טלפונים חכמים 4G LTE ורכיבי IoT. מקורות בשוק מעריכים כי המהלך עשוי לתרום לטאואר תוספת של עשרות מיליוני דולרים להכנסות החל משנת 2016.

"במאמץ משותף, פיתחו טאואר-ג'אז והחברה-הבת שלה TPSCo (המשותפת לטאואר-ג'אז ולפנסוניק) תהליך חדש של RF SOI על פרוסות 300 מ"מ אשר ביכולתו להקטין את צריכת ההספק במתגי RF בכ-30%, ובכך לשפר את אורך חיי הסוללה ולהגדיל באופן משמעותי את קצב העברת הנתונים", נכתב בדיווח של טאואר. "הטכנולוגיה החדשה מגיעה לערך נמוך במיוחד של Ron-Coff (הפרמטר המייצג את הביצועים הטכנולוגיים) של מתחת ל-90 פמטו שניות והיא נבדקת בשלב זה ע"י לקוח מוביל של החברה".

מנכ"ל טאואר ראסל אלוונגר הוסיף כי "מדובר בהישג מרשים בקנה מידה עולמי, אשר משקף את האסטרטגיה שלנו בשילוב מומחיותה הטכנולוגית של טאואר-ג'אז עם הביצועים המצוינים של TPSCo. הישג זה הינו מרכיב יסודי במערכות יחסים ארוכות שנים עם לקוחות עתידיים והתאמת התכניות שלנו עם לצרכי לקוחותינו לטווח הארוך".

חברת חקר השוק להתקנים ניידים Mobile Expert צופה ששוק רכיבי ה-RF Front-End יגיע ל-10.8 מיליארד דולר השנה ויגדל משמעותית מעבר ל-16 מיליארד דולר בשנת 2018.