השיטה המזעזעת של "מלאך המוות" להפחיד את דאע"ש

האיש שהחליט להעביר לדאע"ש מסר בסגנון שלהם והפך לאגדה חיה: הכירו את "מלאך המוות", אשר מטיל אימה על אנשי ארגון דאע"ש, ושמעלליו בשדה הקרב הפכו אותו לכוכב ענק ברשת

אבו עזראל, "מלאך המוות" שרודף את דאע"ש / צילום: וידאו
אבו עזראל, "מלאך המוות" שרודף את דאע"ש / צילום: וידאו

תמונות אכזריות וקשות לצפייה פורסמו השבוע על-ידי האיש שמפחיד גם את דאע"ש, ומכונה "מלאך המוות". המורד השיעי והשרירן, שמוכר גם כאבו עזראל, החליט להעביר לדאע"ש מסר בסגנון שלהם - הוא לקח את אחד מאנשי הארגון שנפל בשבי, קשר אותו לבול עץ ואז שרף אותו בחיים כשהוא מסובב אותו מעל למדורה.

לאחר מכן הוא קצץ ממנו חלקים, "כמו קבב". אבו עזראל, שמכונה גם רמבו בגלל השרירים הבולטים, צחק תוך כדי המעשה האכזרי ואיים על אנשי המדינה האסלאמית.

במהלך ההוצאה להורג הוא קצץ חלק מרגלו של המחבל מדאע"ש ואז פנה למצלמה ואמר: "דאע"ש, זה הגורל שלכם. נחתוך אתכם כמו שווארמה", אמר כשהוא ממשיך לצחוק ולגלג על ארגון עורפי הראשים.

ההערכה היא שהסרטון צולם בעיר באיג'י שבעיראק, האזור בו פעולת המיליציה של אבו עזראל. ככל הנראה השבוי נפל לידיים שלהם זמן קצר קודם לכן במהלך אחד מהקרבות באזור.

אבו עזראל נחשב ברחבי עיראק לדמות נערצת. במהלך השנה האחרונה הוא זוכה לחשיפה רבה, בין השאר בשל השתתפותו בקרב על תיכרית. גם רשתות תקשורת בעולם המערבי עשו עליו כתבות אוהדות, ליוו אותו במהלך קרבות ואימונים בחדר הכושר, והציגו לעולם את גודל ההערצה לה הוא זוכה בקרב אזרחי עיראק.

למרות הפרסום הרב לא הרבה ידוע על האיש שנחשב למפקד בכיר במיליציית האימם עלי, כוח שיעי שמופעל על-ידי כוח קודס של איראן. ככל הנראה שמו האמיתי של אבו עזראל הוא איוב, והוא בעל תואר אקדמי בחינוך גופני וככל הנראה אימן טקוואנדו.

אין זו הפעם הראשונה שלרשת עולה סרטון בכיכובו, אולם כזאת אכזריות עדיין לא ראינו.