קפיצת מדרגה משמעותית: השינויים הצפויים באייפון 6S

ביום רביעי הקרוב אפל תחשוף את דגמי האייפון החדשים - ה-6S ו-6S פלוס ■ ע"פ הערכות, הדגמים החדשים יכללו מסך מגע חדשני בטכנולוגיית Force Touch, מצלמות 12 מגה פיקסל ווידיאו באיכות 4K

אייפון 6S שמועות, אפל, סמארטפון / צילום: וידאו
אייפון 6S שמועות, אפל, סמארטפון / צילום: וידאו

ביום רביעי הקרוב, ה-9 בספטמבר, ענקית הטכנולוגיה אפל צפויה לחשוף את האייפון 6S ו-6S פלוס. השמועות מדברות על כך שמבחוץ מכשירי הדגל החדשים של אפל יראו כמעט כמו הדור הקודם, עם מסכים בגודל 4.7 אינץ' ו-5.5 אינץ' בהתאם, אך מבפנים צפויים שדרוגים לא מבוטלים. כך לדוגמא, על פי אתר בשם 9to5mac, מסך המגע של המכשירים החדשים יכלול גרסה משודרגת של טכנולוגיית Force Touch, שתתמוך בשלושה מצבים שונים.

בעוד ה-Force Touch מבחין בין נגיעה קלה במסך לבין לחיצה ומפעיל פונקציות שונות בהתאם ללחץ שהופעל עליו, מסך המגע המשודרג, שמכונה 3D Touch Display יודע לזהות גם לחיצה ממושכת.

בנוסף, מערכת ההפעלה של האייפונים החדשים תתמוך בתמונות רקע עם אנימציה. על פי אתר know your mobile המכשירים החדשים של אפל יגיעו עם מצלמת 12 מגה פיקסל ווידאו באיכות 4K, זאת בניגוד למכשירים הקודמים שהסתפקו בחיישני 8 מגה פיקסל.

באשר למכשירים אחרים של החברה, על פי אתר BuzzFeed הגרסה החדשה של ה- Apple tv תכלול App Store, שליטה קולית עם Siri, ושלט משופר עם משטח מגע. בכל מקרה, ביום רביעי הקרוב נדע איך באמת יראו המכשירים החדשים של אפל.