לא רק מגזין: "קוסמופוליטן" משיק בושם תחת שם המותג

הבושם "קוסמופוליטן" יעלה בקרוב על המדפים בבריטניה

איך מריחה "אישה כיפית והרפתקנית"? לפי מגזין הנשים "קוסמופוליטן", מדובר בשילוב של ריחות מנדרינה, תפוז מזן חושחש ויסמין. את כל התערובת הזו מיזגו אנשי המגזין לתוך בושם שישווק בקרוב תחת שם המותג.

הבושם "קוסמופוליטן" יעלה בקרוב על המדפים בבריטניה, במהלך המשך להשקה של מסגרות משקפיים המשווקות גם הן תחת שמו של המגזין.

המהלך הבא צפוי להיות השקה של המוצרים בארה"ב. המו"לית של המגזין, קבוצת Hearst, חתמה על חוזה הפצה עם חברת השיווק IMG, והיא תייצג את המותג בשוק בצפון אמריקה. החברות סירבו לפרט לגבי ההיקפים הכספיים של ההתקשרות ביניהן.

"אנשים רוצים להתחבר למותגים שלנו בדרך שונה מבעבר ובאופן רחב יותר מאשר רק דרך המדיה", אמר גוטהם ראנג'י, סגן נשיא מחלקת השיווק והזיכיונות של הקבוצה.

שיווק מוצרים ומכירת זיכיונות שונים תחת שם המותג הפכו למנוע צמיחה עבור לא מעט קבוצות מדיה, מאחר שההכנסות מהמגזינים עצמם - מפרסום וממנויים - נמצאות בירידה בשנים האחרונות. על-פי נתונים מהתאחדות המו"לים בארה"ב, התפוצה של "קוסמופוליטן" ירדה ב-32% מאז שנת 2000.

מנגד, קבוצת Hearst השקיעה מאמצים רבים בפלטפורמות הדיגיטליות של המגזינים המובילים שלה, "קוסמופוליטן", "ELLE" ו"אסקיור", על מנת להנגיש את התוכן לקהלים חדשים.

לדברי ברונו מאגולין, סגן נשיא בחברת IMG, "'קוסמופוליטן' הוא מותג עם אופי. הוא מתורגם לסגנון חיים מאופיין מאוד. זה מאפשר לנו לקחת את המותג לאזורים נוספים ולתת לנשים אפשרות להגיד - I'm a Cosmo girl".