משרד הפרסום אברהם זכה במכרז של רשת קלאב מד

בשלב הסופי התמודדו על התקציב גם משרדי הפרסום jwt ישראל ו- lead

קלאב מד  / צלם:בלומברג
קלאב מד / צלם:בלומברג

משרד הפרסום אברהם זכה במכרז על תקציב הפרסום של רשת קלאב מד - כך נודע ל"גלובס". בשלב הסופי התמודדו על התקציב גם משרדי הפרסום jwt ישראל ו-lead.

בשלב הראשון של המכרז פנתה קלאב מד למספר לא מבוטל של משרדים בבקשה שייקחו בו חלק. פגישות נערכו עם משרדי הפרסום הגדולים מקאן תל-אביב, באומן-בר-ריבנאי, גיתם BBDO ויהושע TBWA; וכן עם משרדים קטנים יותר, בהם LEAD, פרסום אברהם ו-JWT ישראל.

לאחר השלב הראשון, שבו הוברר כי החלק הרווחי בתקציב - המדיה - אינו חלק מהמכרז, החליטו המשרדים הגדולים לא להשתתף בו.

תקציב הפרסום של קלאב מד נוהל במשך שנים ארוכות בקבוצת פובליסיס ישראל, על זרועותיה השונות. ההתקשרות בין הצדדים החלה עוד בימים שבהם אריאלי (כיום פובליסיס) היה משרד פרסום עצמאי לכל דבר.

לפני שנים ספורות עבר התקציב הבינלאומי שינוי: הוא אמנם נשאר תחת כנפי פובליסיס העולמית כחברת החזקות, אך קלאב מד החליטה להעביר את התקציב לסאצ'י&סאצ'י. עם זאת, במדינות שבהן שני המותגים פעילים, איפשרו לנציג המקומי להותיר את התקציב בידי פובליסיס. סאצ'י &סאצ'י מיוצגים בארץ על-ידי סוכנות הפרסום באומן-בר-ריבנאי.

בעת מעבר התקציב הבינלאומי הייתה פובליסיס ישראל במצב לא יציב - בין היתר בשל העברת חלק מתקציביה לליאו ברנט (לשעבר רגב-קוויצקי). כדי לא להחליש עוד את המשרד, פעלו בקבוצה להשאיר את תקציב קלאב מד בפובליסיס ולא להעבירו לבאומן-בר-ריבנאי.

אולם הזמן חלף, המשרד התייצב, ומערכת היחסים בינו לרשת קלאב מד לא שגשגה. גם בתקופה האחרונה, שבה נוהל התקציב בפובליסיס, המדיה התנהלה במדיה קום.
בשנה שעברה, נציין, קלאב מד פרסמה בהיקף של 15 מיליון שקל במחירי מחירון.

קייט אמסלם, סמנכ"לית השיווק של קלאב מד ישראל: "אנו גאים על הבחירה במשרד הפרסום 'אברהם' בשל ההבנה החדה שלהם את המותג וצרכי הפרסום שלנו, אברהם הראו יכולת אמיתית לספק רעיונות יצירתיים ופתרונות דיגיטליים שמהווים עוגן מרכזי בפעילות השיווק שלנו כמו גם רמה גבוהה של אסתטיות וקריאטיביות אשר הושמו בפרזנטציות שהוצגו בפנינו".