נובל: התפוקה מתמר באוגוסט - מעל 1 BCF ליום

נובל אנרג'י הודיעה כי היא מגביהה את תחזיות המכירות שלה לרבעון השלישי, בין היתר בזכות הגדלת התפוקה בישראל ■ "מקווה לדחוף להרחבת תמר ולפיתוח ראשוני של לוויתן עם תמיכה סופית של ממשלת ישראל"

הודות לתפוקה משמעותית בשני החודשים הראשונים של הרבעון השלישי, נובל אנרג'י עקפה את תחזיות המכירות ברבעון השלישי, כך הודיעה החברה. נובל הודיעה כי היא מגביהה את תחזית המכירות לרבעון השלישי ל-36-370 אלף חביות נפט ליום לעומת התחזית הקודמת שעמדה על 345-365 אלף חביות ליום. המכירות של נובל גדלו משמעותית מהתחזיות בטקסס, גינאה המשוונית וישראל, בין היתר.

נובל הודיעה עוד כי היא הרוויחה באופן משמעותי ממכירות הגז בישראל באוגוסט החולף, כאשר התפוקה הגולמית מנכסי החברה בתמר הגיעה ליותר מ-1 BCF (מיליארד רגל מעוקב) גז טבעי ליום בממוצע באוגוסט.

נובל הודיעה עוד כי היא "אופטימית בנוגע להתפתחויות בנוגע להתפתחויות בנוגע לגז באזור, שכן הכנסת הצביעה בעד מתווה הגז שיביא לפיתוח רזרבות הגז הטבעי לחופי ישראל", וכי היא מקווה כעת "לדחוף להרחבת תמר ולפיתוח ראשוני של לוויתן עם תמיכה סופית של ממשלת ישראל.

"מלבד העובדה שהדבר יגדיל את הרווחים, התפתחויות בפרוייקטים הגדולים הללו תכניס מקור אנרגיה נוסף למדינה. זה הכרחי לאור הדרישות הנוכחיות, שרחוקות מלהיות מלאות".