קומו מחלקת דיבידנד של 50 מ' ד' - גם עובדי הניקיון ייהנו

החברה הודיעה על חלוקת דיבידנד לכל בעלי המניות ■ גם המשקיעים ועובדים לשעבר בחברה יהנו מהדיבידנד ■ לפני שלוש שנים החברה חילקה דיבידנד בגובה של כ-300 מיליון דולר

יש עובדים שזוכים לשי לחג בהיקף של 300 שקל ויש עובדים שמקבלים שי בשווי 1,000 שקל. עובדי חברת האינטרנט הישראלית Como (לשעבר קונדואיט)  ייהנו מבונוס שמן במיוחד בדמות של דיבידנד בגובה של 50 מיליון דולר, כך הודיעה החברה. מהדיבידנד יהנו כל עובדי החברה שמחזקים מניות. כלומר, עובדי הניקיון והשמירה שמועסקים ישירות בחברה וגם עובדי החברה לשעבר יזכו ליהנות מחלוקת הרווחים.

קומו, שמעסיקה יותר מ-100 עובדים, שיתפה בעבר את העובדים ברווחיה. כך למשל, בדיוק לפני 3 שנים החברה, שהייתה אז בגלגולה הקודם תחת השם קונדואיט ושוויה עמד על יותר מ-1.4 מיליארד דולר, הודיעה על חלוקת דיבידנד בגובה של כ-300 מיליון דולר שהתחלק בין מאות עובדים ובעלי מניות נוספים. מהדיבידנדים בחברה נהנו גם המשקיעים, ביניהם, בנק ההשקעות ג'י פי מורגן צ'ייס והקרנות בנצ'מרק ודבליו קפיטל.

לפני מספר חודשים הודיעה החברה על רכישת הסטארט-אפ הישראלי Keeprz, שפיתח פתרון שמאפשר להגביר את הנאמנות בקרב לקוחות של עסקים קטנים ובינוניים, תמורת כ-50 מיליון דולר.