טאואר מתרחבת: מתחילה לייצר עבור גרייט וול במפעל ביפן

טאואר-ג'אז ביצעה העברה טכנולוגית מוצלחת והכשרת ייצור של מוצרי LFET של Great Wall המיועדים לשוק ההולך וגדל של סוללות ליתיום-יון

יצרנית השבבים טאואר-ג'אז ממשיכה במסע ההתרחבות שלה. החברה הודיעה היום על השלמת העברה טכנולוגית מוצלחת ותחילת ייצור עבור חברת Great Wall Semi במפעלי החברה ביפן, הפועלים תחת חברת טאואר-ג'אז פנסוניק (TPSCo).

החברה תייצר עבור Great Wall משפחה של מוצרי LFET (טרנזיסטור אפקט שדה ליניארי) לשוק סוללות ליתיום-יון. סוללות ליתיום-יון הינן סוללות נטענות בעלות הפוטנציאל האלקטרוכימי הגבוה ביותר והן נמצאות בשימוש נרחב בענפי האלקטרוניקה, תעשיית הרכב, תעשיה בכלל ותעשיית חשמל ואנרגיה מתחדשת.

"השימוש בשירותי העברת התהליך שלנו (TOPS), יאפשר ל-Great Wall להגביר את נפח הייצור של מוצרי ה-LFET שלה תוך זמן הגעה מהיר של המוצרים לשוק, דבר שיסייע להם בהשגת נתח שוק משמעותי. אנו מצפים להעברת מוצרים נוספים בעתיד תוך שימוש בפלטפורמות נוספות המוצעות על-ידי המפעלים הגלובליים של טאואר-ג'אז. הקירבה הגיאוגרפית שלנו לספקים המרכזיים של Great Wall תקנה זמן תגובה מהיר ביותר ללקוחות שלהם, " אמר גיא אריסטוף, מנכ"ל TPSCo.