אלון חסן: "עונשו של ערן מלכה הכרחי אבל לא מספיק"

קורא למצות את הדין עם גורמים נוספים במערכת אכיפת החוק שסרחו לדבריו: "ישנם גורמים נוספים ביאח"ה, בלהב 433 ובגופים נוספים שסייעו למלכה והיו מעורבים במעשים בהם הורשע, ושטרם נחקרו"

אלון חסן / צילום: אמיר מאירי
אלון חסן / צילום: אמיר מאירי

אלון חסן, לשעבר יו"ר ועד עובדי נמל אשדוד ומי שהוציא לאור את פרשת רונאל פישר, מגיב היום (א') לעונש של 8 שנות מאסר שהוטל על רפ"ק ערן מלכה ואומר שלא די בכך.

"העמדתו לדין של ערן מלכה אמנם הכרחית אבל בוודאי לא מספקת. ישנם גורמים נוספים ביאח"ה, בלהב 433 ובגופים נוספים שסייעו לו והיו מעורבים במעשים הקשים בגינם הוא הורשע, ושטרם נחקרו, והדין איתם לא מוצה", אומר חסן.

לדבריו, "גזר הדין שניתן היום לערן מלכה הוא ההוכחה החד-משמעית שכל התיקים שבהם הוא נגע מזוהמים. מדובר ברעידת אדמה במערכת המשפט הישראלית, והיום אני מקווה שכולם מבינים שאלמלא החלטתי לצאת ולחשוף את השחיתות של עו"ד רונאל פישר ובעקבותיה את המעשים הקשים והחמורים בגינם הורשע ערן מלכה - האירוע המכונן שקרה היום לא היה מתרחש".

חסן מוסיף כי "בסופו של יום צריך לזכור שעל ערן מלכה הוטלו אמנם 8 שנות מאסר, אבל לצערי אי-אפשר להחזיר את אותן השנים שנלקחו מכל אותם חפים מפשע ומשפחותיהם שהוא היה מעורב בחקירותיהם, הטיל עליהם את אימתו ומירר את חייהם בחסות מערכת החוק והמשפט. כל אותם אנשים, ובהם אני, חיים בעינוי דין מתמשך, ועבור מה? עבור תאוות-בצע של קצין משטרה שסרח".