בשל פקקי הרכבת הקלה: גט טקסי מעלה מחירי נסיעה לעסקים

החברה הודיעה ללקוחותיה העסקיים: "לצערנו, בתקופה האחרונה נוצרה מציאות חדשה ופקוקה באזור ת"א וגוש דן בשל עבודות הרכבת הקלה, אשר אינה בשליטתנו ומהווה 'כוח עליון'. את המציאות הלא נעימה הזו חווים הן אתם כלקוחות והן נהגי המוניות"

מונית גט טקסי / צילום: : רונן בוידק
מונית גט טקסי / צילום: : רונן בוידק

חברת גט טקסי, שהחליפה את שמה לאחרונה ל-Gett, הודיעה היום לעשרות העסקים איתם עובדת החברה כי בשל עבודות הרכבת הקלה בתל אביב והעומסים שנוצרו בכבישי העיר היא נאלצה להעלות את מחירי הנסיעה במוניות שהיא מציעה במסגרת השירות שלה. 

בניגוד לאובר וחברות מתחרות אחרות, גט טקסי היא החברה המובילה בתחום נסיעות המוניות לעסקים. בדרך זו היא מאפשרת לעסק לבצע הזמנת מוניות לעובדים שלו ולנהל את ההזמנות ממקום אחד. בין לקוחות החברה לאורך השנים אפשר למנות חברות כמו גוגל ישראל, ערוץ 10 ומשרדי עורכי דין ורואי חשבון.

במכתב שהוציאה ללקוחותיה כתבה החברה כי "לצערנו, בתקופה האחרונה נוצרה מציאות חדשה ופקוקה באזור ת"א וגוש דן בשל עבודות הרכבת הקלה, אשר אינה בשליטתנו ומהווה 'כוח עליון'. את המציאות הלא נעימה הזו חווים הן אתם כלקוחות והן נהגי המוניות. מבחינת נהגי המוניות, המהווים קבלנים עצמאיים, מציאות זו הובילה לכך שמשך הנסיעות התארך מאוד וגרם להם, בין היתר, להוצאות כספיות לא מתוכננות ולחסור רצון להיענות לקריאות מצד הלקוחות העסקיים".

יש לציין כי המחירים לצרכנים פרטיים לא צפויים להיפגע מהשינוי. בגט טקסי אישרו את הפרטים ומסרו כי המחירים יעלו החל מ-1 בנובמבר.