נחטף: מוצר שהפך השבוע לאחד הלהיטים החמים ברשת

הוא נראה כמו רמקול רגיל לחלוטין אבל כשבוחנים אותו מקרוב מגלים עולם ומלואו: הכירו מוצר חדשני שנחשף בארה"ב ומסתמן ככזה שעשוי להפוך לסיפור הצלחה

 

בית חכם /צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
בית חכם /צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

רמקול ביתי של 360 מעלות זה הרעיון שעומד מאחורי ה - HiddenHUB, הרמקול הזה מסוגל לתקשר עם רמקולים אחרים או עם רשת ביתית באמצעות בלוטות' או רשת Wi-Fi. הוא מסוגל גם לשאוב מידע ממכשירים ניידים כמו סמארטפונים וטאבלטים או ממחשב עם חיבור אלחוטי ולנגן דרכם את המוזיקה האהובה עליכם.

ניתן לשלוט ברמקול באמצעות נגיעה כמובן אבל מה שבאמת ייחודי ב-HiddenHUB הוא חיישן הקירבה שלו. HiddenHUB מתוכנן כך שיתחיל לנגן אוטומטית כאשר הוא מרגיש שמישהו נמצא בחדר, כמו כן יפסיק לנגן ברגע שיבין שהחדר ריק ויזכור היכן עצר כדי שידע מאיפה להמשיך ברגע שהמשתמש יחזור לאזור.

ה- HiddenHUB יבחין גם האם הנחתם אותו על שולחן או תליתם אותו על הקיר ויתאים את פלט הקול שיהיה אופטימלי. הפיצ'רים הללו מתבססים על אוסף של חיישני אינפרא-אדום שסורקים את הסביבה הקרובה לרמקול. 

נכון לרגע זה, פרוייקט המימון של HiddenHUB בקיקסטארטר צבר מעל ל-565 אלף דולר, שהם פי 2 וחצי מקו היעד המקורי שעומד על 200 אלף דולר בלבד אז מי שמעוניין ברמקול החדשני ייאלץ להיפרד מ 359 דולר כלומר  כ - 1,400 שקלים והרמקול יגיע אליו במרץ 2016.