מניית היום: מזנקת כ-13% בעקבות קבלת הזמנה משמעותית

במסגרת ההתקשרות התחייבה NeuroMed להזמנת מינימום 10 מערכות מבריינסוויי ב-3 השנים הקרובות, מתוכן תתבצע הזמנה מיידית של שתי מערכות

חברת הביומד בריינסוויי , המפתחת טכנולוגיה לטיפול בהפרעות מוחיות, הודיעה היום כי בהתאם לתוכנית העבודה האסטרטגית של החברה, התקבלה הזמנה של מערכות Deep TMS מרשת המרפאות NeuroMed לטיפולים פסיכיאטריים ברחבי ארה"ב.

רשת NeuroMed, שנמצאת בתהליך הקמה ותושק בקרוב, היא רשת קליניקות המתמחה בשירותי Deep TMS. במסגרת ההתקשרות התחייבה NeuroMed להזמנת מינימום 10 מערכות ב-3 השנים הקרובות, מתוכן תתבצע הזמנה מיידית של שתי מערכות.

במסגרת פעולותיה של החברה לחדירה לשוק האמריקאי והרחבת מאמצי השיווק שלה בשוק זה, מתכננת בריינסוויי לעבות את מערך המכירות בארה"ב בהובלת ג'וזף פרקופקה, סמנכ"ל המכירות שמונה לאחרונה, שהינו מנהל מכירות בכיר בתחום הציוד הרפואי. בבריינסוויי מתכוונים להגדיל את צוות המכירה בארה"ב בהתאם לתכנון ולצרכים ומעריכים כי החברה תוכל לקדם מכירות נוספות של המערכת לרשתות קליניקות נוספות בארה"ב.

ד"ר גיא איזיקיאל, נשיא ומנכ"ל בריינסוויי, מסר: "הזמנה זו מדגימה את יכולתיה השיווקיות של החברה בחדירה לשוק האמריקאי, שבו אנו רואים פוטנציאל עסקי ואסטרטגי ראשון במעלה. ההתקשרות עם NeuroMed, מהווה הבעת אמון בטכנולוגיית ה- Deep TMS ומבטאת את יכולתה של בריינסוויי ליצור הסכמים ארוכי טווח עם רשתות וגופים גדולים בהתאם לחזונה להפוך לחברה מובילה בתחום הטיפול בהפרעות מוחיות".

בריינסוויי עוסקת במחקר, פיתוח ושיווק של מערכת רפואית לטיפול לא פולשני בהפרעות נפוצות בתפקודי המוח. המערכת הרפואית אותה מפתחת ומייצרת החברה מבוססת על טכנולוגיה ייחודית הנקראת Deep TMS, באמצעותה ניתן להגיע לעומק המוח ולייצר גירוי או דיכוי עצבי. מערכות החברה נמכרות ברחבי העולם ולהן אישורי CE ו-FDA ושיפוי רפואי אצל כ-70% מאוכלוסיית ארה"ב. עיקר מאמצי החברה בימים אלה הנם למסחור והעמקת החדירה לשוק האמריקאי לטיפול בדיכאון עמוק.