ישי אמיר ממונה למנכ"ל לנדא קורפוריישן, לנדא יישאר יו"ר

קבוצת לנדא כוללת את Landa Digital Printing העוסקת בתחום הדפוס הננוגרפי ובשנה שעברה גייסה 100 מיליון אירו מחברה גרמנית

בני לנדא / צילום: איל יצהר
בני לנדא / צילום: איל יצהר

יזם ההיי-טק בני לנדא עוזב את תפקיד המנכ"ל בחברת Landa Corporation שהקים, ובמקומו ממונה לתפקיד ישי אמיר. לנדא ימשיך לכהן כיו"ר פעיל של הקבוצה, ואמיר ממונה במקביל גם לסגן יו"ר הקבוצה.

קבוצת לנדא כוללת את Landa Digital Printing העוסקת בתחום הדפוס הננוגרפי ובשנה שעברה גייסה 100 מיליון אירו מחברה גרמנית. החברה של לנדא פיתחה תהליך דפוס דיגיטלי ייחודי, עם דיו בסדר גודל ננומטרי - מיליארדית המטר - שמאפשר איכות ויעילות בתהליך ההדפסה, ומכוון מעיקר לשוק ההדפסה המסחרי.

אמיר הוא בעל למעלה מ-20 שנות ניסיון בתעשיית הדפוס הדיגיטלי, ובתפקידו האחרון היה סגן נשיא ומנכ"ל Graphics Solution Business בחברת HP. הוא החל את הקריירה באינדיגו, חברת הדפוס הדיגיטלי שהקים לנדא ושנמכרה ל-HP.

"עם הצטרפותי ללנדא אני מרגיש שאני חוזר הביתה", מסר אמיר. "התחלתי את הקריירה עם בני לנדא באינדיגו לפני 21 שנים. אני מעריך מאוד את ההזדמנות הבלתי רגילה לשוב לעבוד אתו ועם כל צוות לנדא. אני מצפה בכיליון עיניים לסייע בצמיחה העסקית ובבניית אחת החברות הגדולות בתעשייה".

בני לנדא מסר כי "אלה ימים מרגשים, כשאנו משלימים את הקמת הצוות הניהולי שלנו ומובילים את החברה לשלב הבא. לידי אמיר הניסיון העסקי והמומחיות הניהולית הנחוצים לחברה למימוש מלוא הפוטנציאל שלה. יתר על כן, הוא אנרגטי, בעל חשיבה אסטרטגית 'מחוץ-לקופסה' וניסיון רב ומוכח בהובלת חדשנות והצלחות של צמיחה עסקית. אני מתכוון להמשיך להיות יושב ראש פעיל מאוד, ואני נרגש מכך שיש לי שותף כה מוכשר לצדי".

מלבד Landa Digital Printing, קבוצת לנדא כוללת גם את לנדא לאבס שהיא זרוע החדשנות של הקבוצה; לנדא ונצ'רס המשקיעה בחברות טכנולוגיה צעירות בישראל וקרן לנדא לשוויון הזדמנויות.