הנשים שולטות: 5 חשבונות האינסטגרם עם הכי הרבה עוקבים

לרגל יום הולדת 5 לאפליקציה מבית פייסבוק, פרסמה החברה לראשונה את 5 החשבונות החמים ביותר בשירות התמונות החברתי

טיילור סוויפט / צילום: רויטרס
טיילור סוויפט / צילום: רויטרס

לרגל יום הולדת 5 לאפליקציית אינסטגרם שחל אתמול, פרסמה החברה לראשונה את 5 החשבונות עם הכי הרבה עוקבים בשירות התמונות החברתי שלה. באופן מפתיע או שלא, הנשים שולטות ללא עוררין ברשימה.

בעוד שבפלטפורמות חברתיות אחרות אפשר למצוא במעלה הדירוגים שמות כמו מסי, רונאלדו או ג'סטין ביבר - כאן מדובר בגירל פאואר אמיתי. ולא סתם, רובן הן זמרות פופ מצליחות. עוד עולה מהנתונים כי רוב העוקבים שלהן (85%) הם צעירים מתחת לגיל 35, ורובם (75%) מגיעים מחוץ לארה"ב.

5. אריאנה גרנדה - 44.6 מיליון עוקבים

הזמרת והשחקנית הצעירה בת ה-22 החלה את הקריירה שלה כששיחקה בסדרת הנוער הקומית "ויקטוריוס" ששודרה בערוץ ניקלודיאון. לפני כשנתיים היא הוציאה אלבום בכורה בשם "Yours Truly", שהפך ללהיט בין היתר בזכות השיר "The Way".

Ariana Grande / צילום: רויטרס
 Ariana Grande / צילום: רויטרס

4. סלינה גומז - 45.9 מיליון עוקבים

השחקנית והזמרת הצעירה בת 23 פרצה לתודעה בסדרות נוער שונות בהן כיכבה, בהן "המכשפים מוויברלי פלייס" של ערוץ דיסני. ב-2008 היא החלה את קריירת השירה שלה, בין היתר עם הלהקה Selena Gomez & The Scene, כשב-2013 פצחה בקריירת סולו. היא זכתה לכיסוי תקשורתי נרחב החל מסוף 2012, אז החלה לנהל מערכת יחסים עם הזמר המתוקשר ג'סטין ביבר, כשהשניים נפרדו וחזרו ושוב נפרדו לאורך השנים האחרונות.

Selena Gomez / צילום: רויטרס
 Selena Gomez / צילום: רויטרס

3. ביונסה - 47.2 מיליון עוקבים

ביונסה נואלס, בת 34, נחשבת לאחת הזמרות המצליחות בשנים האחרונות והספיקה לזכות בפרסים רבים על אלבומיה ושיריה. היא מכרה מעל ל-118 מיליון אלבומים בקריירת הסולו שלה ועוד כ-60 מיליון כחלק מלהקת Destiny's Child. ביונסה זכתה לעקוף את מייקל ג'קסון בתור האמן כהה-העור המרוויח ביותר בהיסטוריה של המוזיקה הפופולרית ולהיכלל ברשימות כמו 100 האנשים המשפיעים ביותר של מגזין "TIME", רשימת 100 הסלבריטאים החזקים ביותר בעולם של מגזין "פורבס" ועוד.

Beyonce / צילום: רויטרס
 Beyonce / צילום: רויטרס

2. קים קרדשיאן - 48.1 מיליון עוקבים

קים קרדשיאן, הנציגה "המבוגרת" ביותר ברשימה הזו, תחגוג החודש 35 שנים, בהן הספיקה להפוך לאחת מהכוכבות המוכרות ביותר בארה"ב ובעולם, כשהיא נכנסת לעולמות הדוגמנות, המשחק, העסקים והאופנה. היא זכתה לפרסום בעקבות סדרת הריאליטי "The Kardashians" ששודרה בערוץ !E במשך 10 עונות מאז 2007. קרדשיאן נשואה לזמר קניה ווסט, שהופיע בשבוע שעבר בישראל.

Kim Kardashian / צילום: רויטרס
 Kim Kardashian / צילום: רויטרס

1. טיילור סוויפט - 49.6 מיליון עוקבים

השם המוביל ברשימה של אינסטגרם הוא טיילור סוויפט בת ה-26, זמרת ושחקנית אמריקאית, שהחלה את הקריירה שלה בגיל 14 ופרצה לתודעה ב-2006 עם אלבום הבכורה שלה שנשא את שמה והפך אותה לכוכבת מוזיקת קאנטרי. האלבום השני שלה, "Fearless", הפך לאלבום הנמכר ביותר בארה"ב ב-2009. עד כה זכתה סוויפט ב-7 פרסי גראמי, 16 פרסי המוזיקה האמריקאית, 28 פרסי בילבורד ועוד.

טיילור סוויפט / צילום: רויטרס
 טיילור סוויפט / צילום: רויטרס