יריד מיפ: פורמט של עמי אמיר יעלה לשידור בארה"ב

פורמט השידוכים של מטר הפקות, "דריוון טו לאב", יעלה לשידור ברשת האמריקאית WE tv, ערוץ לווייני ודיגיטלי מבית AMC

הלוגו של פסטיבל מיפ / צילום: יחצ
הלוגו של פסטיבל מיפ / צילום: יחצ

פורמט השידוכים של מטר הפקות הישראלית, "דריוון טו לאב", יעלה לשידור ברשת האמריקאית WE tv, ערוץ לווייני ודיגיטלי מבית AMC. הדבר סוכם היום (ד') סופית במסגרת יריד התוכן מיפ שמתקיים בקאן שבצרפת. על-פי ההסכם תעלה עונה בת 7 פרקים בערוץ, בעלות הפקה של כ-15 מיליון שקל.

מאחורי הפורמט עומדים עמי אמיר ולילך דקל, העומדים בראש חברת ההפקות הוותיקה מטר הפקות, והוא נמכר ישירות לערוץ האמריקאי, ללא תיווך של חברת הפצה. במרכז הפורמט זוג שמכיר לראשונה תוך כדי נסיעה משותפת. השחקן והזמר Ray j, שזכור בעיקר בשל קלטת אינטימית שצילם עם קים קרדישיאן, נבחר להנחות את התוכנית.

פרט לשוק האמריקאי יופץ הפורמט בעולם באמצעות חברת all3media.

עמי אמיר מסר בתגובה: "אנחנו מתרכזים כמעט באופן בלעדי בימים אלה בשוק האמריקאי ומוכרים רעיונות מקוריים שלנו ישירות לגופים המשדרים או בשיתוף-פעולה עם חברות אמריקאיות גדולות. פיתחנו בחצי השנה האחרונה שני פורמטים מקוריים, ובימים אלה אנחנו נערכים לפרזנטציות בפני השוק האמריקאי בשותפות עם גופים בארה"ב".

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988