מי הם המנג'רים המרוויחים ביותר בפרמיירליג העונה?

יורגן קלופ, שנחת בסוף השבוע בליברפול, יזכה לשכר חלומי של 7 מיליון ליש"ט שמבטיח לו את המקום הרביעי ברשימה; מי ראשון בדירוג? וכמה מנג'רים אנגלים הצליחו להידחק פנימה?

יורגן קלופ מאמן ליברפול / צילום: רויטרס
יורגן קלופ מאמן ליברפול / צילום: רויטרס

יורגן קלופ, שהוצג בסוף השבוע כמאמנה החדש של ליברפול לשלוש השנים הבאות, נכנס באופן טבעי גם לצמרת המאמנים המרוויחים בפרמיירליג העונה. לפי דירוג שכר המאמנים שמפרסם "הטלגרף" לעונת 2015/16, יעמוד שכרו של המנג'ר הגרמני במרסיסייד על 7 מיליון ליש"ט לעונה - סכום שמציב אותו במקום הרביעי ברשימה.

את המקום הראשון תופס ז'וזה מוריניו, עם שכר של 8.5 מיליון ליש"ט העונה בצ'לסי. יש לציין כי ביחד עם חוזי חסות והסכמים מסחריים יעמדו ההכנסות של המאמן הפורטוגלי השנה על כ-13 מיליון ליש"ט.

במקום השני ברשימה מדורג ארסן ונגר, שהחל את עונתו ה-20 בארסנל, וירוויח העונה שכר של 8.3 מיליון ליש"ט. שלישי מדורג לואי ואן חאל, ההולנדי של מנצ'סטר יונייטד, עם שכר שנתי של 7.3 מיליון ליש"ט. קלופ, כאמור רביעי בדירוג, ואחריו סוגר את החמישייה הראשונה מנואל פלגריני עם שכר של 4 מיליון ליש"ט במנצ'סטר סיטי.

שני מאמנים אנגלים בלבד בין עשרת המאמנים המרוויחים בפרמיירליג, ותופסים את שני המקומות האחרונים ברשימה - טים שרווד של אסטון וילה (מקום 9 - שכר שנתי של 2 מיליון ליש"ט) ואלן פארדיו מקריסטל פאלאס (1.5 מיליון).

המאמנים המרוויחים בפרמיירליג לעונת 2015/16 (במיליוני ליש"ט)*

1. ז'וזה מוריניו (צ'לסי) 8.5
2. ארסן ונגר (ארסנל) 8.3
3. לואי ואן חאל (מנ. יונייטד) 7.3
4. יורגן קלופ (ליברפול) 7
5. מנואל פלגריני (מנ. סיטי) 4
6. סלבן ביליץ' (ווסטהאם) 3
7. רוברטו מרטינז (אברטון) 3
8. מאוריציו פוצ'טינו (טוטנהאם) 2
9. טים שרווד (אסטון וילה) 2
10. אלן פארדיו (קריסטל פאלאס) 1.5

*נתונים: "טלגרף"