נוגס בתקציב: משרד הפרסום LEAD יטפל ב"תן ביס"

"תן ביס", שפעלה עד עתה במגזר העסקי בלבד, מתעתדת להרחיב את פעילותה גם למגזר הפרטי ותגבה את המהלך בצעדים פרסומיים

רמי יהודיחה / צילום: איל יצהר
רמי יהודיחה / צילום: איל יצהר

כרטיס "תן ביס" הוא סממן המזוהה עם נוחות תנאי עבודה בקרב שכירים. מדובר בכרטיס תשלום שהמעביד קונה לעובד - לעתים בהשתתפותו של העובד ולעתים במימון מלא - שנועד עבור ארוחות מסובסדות במסעדות.

ל"גלובס" נודע כי חברת "תן ביס", שפעלה עד עתה במגזר העסקי בלבד, מתעתדת להרחיב את פעילותה גם למגזר הפרטי. "תן ביס" תגבה את המהלך גם בצעדים פרסומיים, באמצעות משרד הפרסום LEAD שבראשות רמי יהודיחה.

"תן ביס" מצויה בבעלות פרטית של טמיר כרמל, אשר הקים את החברה בשנת 2000. המונח "תן ביס" הפך כמעט שם גנרי לכרטיסי תשלומים. כיום פועלת החברה עם מגוון של מעל 3,000 מסעדות ומאות אלפי משתמשים.

ההחלטה להתקשר עם משרד פרסום נובעת מהרחבת הפעילות; זאת, בין היתר, באמצעות השקה מחודשת של אפליקציית הזמנת משלוחים, שתהיה פתוחה לקהל הרחב, בדומה למיזמים מסוג זה בעולם - Delivery hero, Food panda, Grubhub ואחרים.

ב"תן ביס" שואפים לעשות מהפכה בתחום ולהפוך למותג המוביל בתחום הזמנת המשלוחים בארץ. לצורך זה יעלה קמפיין פרסום שיכול אמצעי מדיה מגוונים - בהם טלוויזיה ומובייל - שיספר כי מעתה "תן ביס" פתוח לכולם.