נבחרת ישראל כשלה על הדשא - אבל לפחות הרייטינג עלה

קמפיין מוקדמות יורו 2016 הניב לערוץ 1 רייטינג ממוצע של 15.8% וכחצי מיליון צופים למשחק, עלייה לעומת שני הקמפיינים הקודמים ■ המשחק הכי נצפה: מול בלגיה בטדי במארס האחרון (22.5%)

דור פרץ מול מרואן פלאייני / צילום: רויטרס
דור פרץ מול מרואן פלאייני / צילום: רויטרס

משחק הסיום של נבחרת ישראל במסגרת מוקדמות יורו 2016, אתמול (ג') בבריסל מול בלגיה (1-3 למארחת), שסימן עוד קמפיין כושל של הכחולים-לבנים בו לא הצליחו להעפיל לטורניר גדול ראשון מאז 1970 - הניב לערוץ 1 רייטינג ממוצע של 13.1%. מספר הצופים הממוצע עמד על 327 אלף.

הממוצע של כלל הקמפיין עמד על 15.8% רייטינג, וכחצי מיליון צופים למשחק, כאשר ההתמודדות הנצפית ביותר הייתה ההפסד הביתי 1-0 לבלגיה באצטדיון טדי במארס האחרון (22.5%).

כהשוואה, משחקי מוקדמות מונדיאל 2014, ששודרו אף הם בערוץ 1 - הסתיימו עם נתון הצפייה הממוצע החלש ביותר של הנבחרת בכל טורנירי המוקדמות האירופיים שלה בכל הזמנים - 13.7% בלבד. יש לציין כי רק חמישה משחקים מקמפיין זה שודרו בערוץ שנמדד על-ידי הוועדה למדרוג (ערוץ 1 שידר את משחקי הבית, בעוד משחקי החוץ הועברו על-ידי ערוץ הספורט). מוקדמות יורו 2012, ששודרו בערוץ 10, רשמו 15.5% (מלבד משחק הסיום מול מלטה עליו ויתר ערוץ 10).