דאע"ש במסר לפלסטינים: "תשחטו את היהודים"

ארגון הטרור קרא לפלסטינים להישבע אמונים למנהיג אל-בגדאדי ושיבח את טרור "הזאבים הבודדים" ■ אחד מחברי הארגון, שנטען כי הוא פלסטיני ממזרח ירושלים, שלח מסר מאיים ליהודים: "נענה אתכם ונהרוג אתכם באכזריות, עוד נגיע למסגד אל-אקצא"

דאעש בלוב / צילום: רויטרס
דאעש בלוב / צילום: רויטרס

גל הטרור נמשך, בעידוד ההסתה של דאע"ש: אמש (ראשון) פרסם ארגון הטרור סרטון שהוא מעין "סדרת חינוך" לפלסטינים, תחת הכותרת "שחיטת היהודים". הסרטון מהווה הוכחה נוספת להתערבות של ארגון המדינה האיסלאמית במתקפת הטרור - וגם לניסיון לגייס פלסטינים לשורות הארגון ולהנחות את המפגעים.

ב-7 סרטונים קצרים שצולמו בצפון עירק ובסוריה, קראו אנשי הארגון לפלסטינים להישבע אמונים למנהיג אל-בגדאדי ולמעשה להפוך לחיילים במדינה האיסלאמית.

בארגון הסבירו לפלסטינים כי פתח וחמאס הם שני צדדים של אותו המטבע - שניהם קמו כדי ליצור פירוד בין הפלסטינים ולשלוט בהם בהתאם לאינטרסים אישיים של מנהיגיהם, המוצגים כסוכנים של הצלבנים (מדינות המערב) והשיעים (איראן).

דוברי הארגון שיבחו את פיגועי "הזאבים הבודדים" שתוקפים ישראלים בסכינים, אך קראו לפלסטינים להחריף את המתקפות באמצעות חומרי נפץ: "החדירו פחד בלבם של היהודים". לדבריהם, היהודים אינם גברים אלא "נשים שבורחות מקרב".

בקטע נוסף נשמע קולו של דובר הארגון אבו מוחמד אלעדנאני, בתזכורת לאחד ממסריו הקודמים: "אם אינך יכול להכין פצצה או להשיג אקדח, תקוף את האמריקאי או הצרפתי הכופר או את אחד מבעלי בריתם בידיך, רוצץ את ראשו באבן או שחט אותו בסכין או דרוס אותו במכוניתך או הפל אותו או חנוק אותו או הרעל אותו או שרוף את ביתו ורכבו, את העסק שלו ואת השדה שלו. אם אינך מסוגל לעשות את כל זאת - תירק לו בפנים".

באחד הקטעים הדובר הוא ככל הנראה פלסטיני, שכינויו אבו חוד'יפה אלמקדסי (הירושלמי). הוא פונה לפלסטינים ורומז לכוונות של ארגון הטרור: "אם לא היינו צריכים להילחם בכופרים - היינו כבר ביניכם". ליהודים, המוצגים כבני הקופים והחזירים, נאמר בסרטון: "אנחנו עוד ניכנס למסגד אל-אקצא ונניף את דגלנו בירושלים ולא יעזור לכם אם תסתתרו שם מאחורי דגל או סלע. נענה אתכם ונהרוג אתכם באכזריות, כפי שמצאו את מותם אבותיכם".