האפליקציות Pricez ו-Warranteer זכו בתחרות לצרכנות הוגנת

התחרות, ביוזמת איגוד האינטרנט הישראלי והרשות להגנת הצרכן, התקיימה בשני מסלולים: 1. אפליקציות השוואת מחירים בתחום המזון. 2. אפליקציות המסייעות לצרכנות נבונה

קניות און ליין, צרכנות, נתח שוק עגלת קניות / צלם:  טינקסטוק
קניות און ליין, צרכנות, נתח שוק עגלת קניות / צלם: טינקסטוק

האפליקציות Pricez ו-Warranteer זכו בתחרות לצרכנות הוגנת, שאותה יזמו איגוד האינטרנט הישראלי והרשות להגנת הצרכן. התחרות התקיימה בשני מסלולים:

1. אפליקציות השוואת מחירים בתחום המזון - על בסיס מאגר מחירי המוצרים ברשתות השיווק המפורסם באתר הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן.

2. אפליקציות המסייעות לצרכנות נבונה.

במקום הראשון במסלול השוואת המחירים זכתה האפליקציה Pricez, המאפשרת למשתמש לנהל רשימות קנייה חכמות לצד השוואת המחירים ברשתות השיווק השונות ולקבל התראות על ירידת מחירים.

במקום השני במסלול השוואת המחירים זכתה אפליקציית SuperCode, המאפשרת למשתמש לסרוק מוצרי מזון במהירות ולקבל את מידע על הסופרמרקט המציע את המוצר במחיר הזול ביותר, בסביבתו הקרובה של המשתמש.

במקום הראשון במסלול צרכנות נבונה זכתה אפליקציית Warranteer, המאפשרת לצרכן לנהל רישום ומעקב אחר תעודות אחריות של מוצרים שונים שברשותו, כולל תזכורות וחיבור לנותן השירות. בנוסף, האפליקציה מאפשרת ניווט לנקודות השירות, פתיחת קריאת שירות ואפשרות להזמין טכנאי.

במקום השני במסלול צרכנות נבונה זכתה אפליקציית סינפ, המשווה בין מחירי החבילות של כל חברות התקשורת בישראל כולל סלולר, טלוויזיה, טלפון ואינטרנט. בנוסף, ניתן למצוא בה בקלות את מספרי הטלפון של כל חברות התקשורת ולצפות במפת האנטנות הסלולריות.

במקום השלישי במסלול צרכנות נבונה זכתה אפליקציית Foodonet, המאפשרת שיתוף מזון בקהילה. כל משתמש יכול לשתף בזמן אמת בכמות המזון שהוא מוכן ויכול לחלוק עם הקהילה.

האפליקציה הזוכה היא זו שדורגה על-ידי שופטי התחרות כבעלת הערך הרב ביותר למשתמש, פשוטה לתפעול ומתעדכנת בנתוני המאגרים. הניקוד לאפליקציה המנצחת נקבע בין השאר על-ידי קריטריונים של תמיכה בשפות נוספות מלבד עברית, שימוש במאגרי מידע ממשלתיים נוספים ושאינה דורשת רישום או תשלום.