לפיד: זו הסיבה לשתיקתן של העבודה והליכוד בעניין החשמל

"עשרות אלפי מבוגרים וילדים עדיין מנותקים מחשמל, האזרחים משתגעים בבית, אבל יחימוביץ' שותקת וחיים כץ שותק, בוז'י שותק וביבי שותק. למה?" ■ כץ: "לפיד מקושש קולות"

יאיר לפיד / צילום: צילום מסך
יאיר לפיד / צילום: צילום מסך

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד מבקר את מפלגת העבודה ומפלגת הליכוד על שתיקתן בנושא הפסקת החשמל וגוזר קופון פוליטי עבור מפלגתו בדרך. "שימו לב לשתיקה הרועמת של העבודה והליכוד נוכח השביתה האיטלקית של ועד עובדי חברת חשמל", כתב היום (ג') לפיד בעמוד הפייסבוק שלו.

"עשרות אלפי מבוגרים וילדים עדיין מנותקים מחשמל, האזרחים משתגעים בבית, אבל יחימוביץ' שותקת וחיים כץ שותק, בוז'י שותק וביבי שותק. למה? כי חלק מעובדי חברת חשמל מצביעים בפריימריז של העבודה, והחלק השני בפריימריז של הליכוד.

"ככה עובדת השיטה המושחתת, וככה כל הפוליטיקאים שתמיד מגלגלים עיניים על סבלם של האזרחים ירדו למחתרת דווקא כשהאזרחים סובלים באמת. כי הרבה יותר ממה שהם דואגים לאזרחים, הם דואגים שוועד העובדים החזק בישראל לא יוריד אותם מקום או שניים ברשימה".

מנגד, כותב לפיד, "רק ביש עתיד אנחנו לא חייבים כלום לאף אחד חוץ מלאזרחים. הבוקר כינסה ח"כ קארין אלהרר את הוועדה לבקורת המדינה לדיון במשבר החשמל. אנחנו תובעים לדעת איך נוצר המשבר, מי יצר אותו, איזה אמצעים ינקטו כנגדו ואיך מתכוננת הממשלה לפעול בעניין?"

משלכתו של שר הרווחה חיים כץ נמסר בתגובה כי "יאיר לפיד מנסה לקושש קולות בהסתה נגד ועדי עובדים. עדיף להיות מחוייב לעובדים ולא לטייקונים ותאגידים כמו שלפיד ומפלגתו הוכיחו את עצמם רק לא מזמן".