בית החולים וולפסון יגייס כמיליון שקל מהציבור באינטרנט

בית החולים ינסה לגייס כסף מהגולשים כדי לממן מעבדת מחקר בנושא תפקודי השליה, לשדרג את מחלקת הנשים והיולדות ולבנות מלונית, וכן לשפר את התנאים בתוכנית הסטודנטים

חוקרת במעבדה / צילום: רויטרס
חוקרת במעבדה / צילום: רויטרס

בשנים האחרונות האינטרנט פיתח תעשייה שלמה של מימון המונים (Crowd Funding). בית החולים וולפסון בחולון החליט לנסות את השיטה הזו כדי לשדרג את מתקניו. במסגרת קמפיין חדש, באמצעות חברת CrowdValue הישראלית, בית החולים ינסה לגייס כסף מהגולשים כדי לממן מעבדת מחקר בנושא תפקודי השליה (250 אלף שקל נדרשים), לשדרג את מחלקת הנשים והיולדות ולבנות מלונית (600 אלף שקל) וכן לשפר את התנאים בתוכנית הסטודנטים (150 אלף שקל).

לתומכים במיזמים הללו יחולקו תמורות שונות - החל במכתבי תודה ממנהלי מחלקות וממנהל בית החולים, ד"ר יצחק ברלוביץ, דרך כרטיסים לאירוע התרמה חגיגי שייתקיים בשבוע הבא ועד לסיורים פרטיים במחלקה וחדר על שם התורם, למי שיתמוך ב-50 אלף שקל.

שלושת המיזמים הם פרי ניסיון של פרופ' יעקב בר, מנהל אגף נשים ויולדות בבית החולים, לשפר את התנאים. פרופ' בר: "תנאי השהייה במחלקת יולדות ירודים. המחלקה לא שופצה מאז הקמתה לפני 35 שנה ויש צורך בתמיכה, שדרוג ורכישת ציוד מתקדם".

האתר של crowdvalue, החל בהרצה לפני מספר ימים והוא פתוח למתעניינים באפשרות לעזור ולתרום: https://wolfson.crowdvalue.co/campaigns