החוקרת שיוצאת נגד התרופות שדוחפים לכם הרופאים

החוקרת ד"ר פרודנס הול, מומחית עולמית לאיזון הורמונלי, יוצאת בביקורת נוקבת על רופאים שמאביסים פציינטים בתרופות כדי לפתור בעיות כמו חוסר מוטיבציה, עצבנות, כעס ותשישות: "טיפול בהורמונים טבעיים יכול להחזיר לאנשים את האנרגיה שאבדה להם" ■ מיוחד ל"ליידי גלובס"

 ד”ר פרודנס הול / צילום: Nancy Villere
ד”ר פרודנס הול / צילום: Nancy Villere

במשך 8 שנים עבדה ד"ר פרודנס הול בבית חולים מחוזי של אזור עני מאוד, אך רק כשעזבה והחלה לעבוד באופן פרטי, הבינה עד כמה חסרים לה, ולרופאים אחרים, פתרונות לנשים המתמודדוות עם סבל רגשי. "הנשים שפגשתי בקליניקה נהגו לומר לי שהן שונאות את עצמן, כי הן במשקל עודף של 30-50 ק"ג, ושאין להן אנרגיה, והן הרגישו שזה הורס אותן ואת המשפחה. לא היה לי פתרון עבורן.

"הייתי בהלם מהמידה שבה אנחנו לא יעילים בהתמודדות עם בעיות אמיתיות של נשים באמצע החיים. התסכול הזה לקח אותי למסע בהרבה מדינות, כדי ללמוד איך תרבויות אחרות מטפלות בבעיות רפואיות של נשים. ברפואה ההוליסטית מצאתי את התשובות, ולעתים קרובות הן היו עדיפות על מה שלמדתי.

"התחלתי לשלב רפואה פונקציונלית בטיפול שלי, ולהשתמש בהורמונים טבעיים זהים ביולוגית לאלה שהגוף מייצר, בכדי ליצור מחדש איזון הורמונלי. פיתחתי תוספי מזון ייחודיים, אנזימים וטיפולים לסילוק רעלים ולהורדת המתח הרגשי. שילבתי את זה עם טיפולי נטורופתיה הוליסטית, וזה עבד".

היום ד"ר הול נחשבת למובילה עולמית בתחום האיזון ההורמונלי בגיל המעבר, ומתמחה בהורמונים טבעיים שזהים ביולוגית להורמונים שמייצר הגוף. בראיון מיוחד ל"ליידי גלובס" לקראת בואה לישראל והקמת מרכז טיפולים ייעודי, היא מציגה ביקורת נוקבת על רופאים שמעדיפים להאביס את הפציינטים בתרופות עם תופעות לוואי הרסניות, במקום לפתור את הבעיה מהשורש.