מנכ"ל משרד התקשורת מכין אסטרטגיה לשנים הבאות

שלמה פילבר הזמין את המנכ"לים של המפעילים וכן נציגים מחברות ענק דוגמת גוגל, סיסקו ומיקרוסופט, על מנת להציג בפני ראשי המשרד את עמדתם ואת אופן ההסתכלות שלהם על עתיד שוק התקשורת

שלמה פילבר / אבי אוחיון לע"מ
שלמה פילבר / אבי אוחיון לע"מ

שלמה פילבר, מנכ"ל משרד התקשורת, עובד על האסטרטגיה לשנים הבאות. ל"גלובס" נודע כי פילבר הזמין את המנכ"לים של המפעילים וכן נציגים מחברות ענק דוגמת גוגל, סיסקו ומיקרוסופט, על מנת להציג בפני ראשי המשרד את עמדתם ואת אופן ההסתכלות שלהם על עתיד שוק התקשורת.

המהלך של פילבר נועד לשרטט אסטרטגיה חדשה למשרד בכל התחומים, הסלולר, הקווי והשידורים, וממנה לקבוע תוכנית עבודה מסודרת. בגיבוש התוכנית תסייע חברת רותם אסטרטגיות שהיא חברה שנשכרה לצורך רה ארגון במשרד ועכשיו תסייע גם בגיבוש האסטרטגיה.

הדיונים סביב התוכנית ייערכו בנווה אילן יומיים רצופים וכל ראשי המשרד ייקחו חלק בפגישות עם ראשי התעשייה ועם נציגי החברות הגדולות.

במשרד אומרים שלזכותו של פילבר ייאמר שהוא מנסה לקבוע אסטרטגיה למשרד, מה שלא היה בשנים האחרונות, וכל הזמן פעלו שם על בסיס דוחות של ועדות קונקרטיות שהמליצו על דרכי פעולה בתחומים מוגדרים כמו סלולר, קווי או שידורים. הפעם נעשה ניסיון לשנות את התפיסה הזו ובמקום להגיב להתפתחויות בעולמות השונים של התקשורת - לנסות לפחות להיערך להן ולקדם אותן מבעוד מועד כדי למנוע פיגור בהשקעות כפי שקרה בסלולר וכפי שקרה בתחומים נוספים.