מיי סייז הישראלית: גיוס של 4 מיליון דולר ואפליקציה חדשה

החברה שעוסקת בתחום האפליקציות לעולם האופנה השיקה אפליקציה לאייפון בשם "Size up" (גרסת ביתא) הכוללת אלגוריתם מדידה בתלת ממד ■ סה"כ הגיוס מאז הקמתה - 5.7 מיליון שקל

רונן לוזון / צילום: אילן בשור
רונן לוזון / צילום: אילן בשור

חברת מיי סייז  (MySize) הישראלית, שמוזגה ב-2014 לתוך השלד של חברת הביומד טופספין ונסחרת בבורסה בת"א, השלימה לאחרונה גיוס של כ-4 מיליון דולר ממשקיעים פרטיים, המתווספים ל-1.7 מיליון הדולר שגויסו מאז הקמתה של החברה (כ-5.725 מיליון דולר סך הכל).

מיי סייז עוסקת בתחום האפליקציות לעולם האופנה. האפליקציה כוללת אלגוריתם המודד את מידות הגוף של המשתמש ומבצע התאמה אופטימלית בין פריט האופנה המוצע למידת הצרכן. לאחר המדידה, האפליקציה מגבשת "תעודת זהות" לכל משתמש וכך יותאמו לו בעתיד הפריטים התואמים את מידותיו. 

החברה השיקה לאחרונה אפליקציה לאייפון בשם "Size up" (גרסת ביתא) הכוללת אלגוריתם מדידה בתלת ממד - באמצעות הזזה של הטלפון על פני משטח מאוזן. 

המודל העסקי של MySize בנוי על עמלות בעבור כל פריט הנרכש באפליקציה ופרסום ממוקד המציע למשתמש פריט המתאים למידותיו והעדפותיו. נוסף על כך, החברה תגבה עמלה עבור קניות בלתי מקוונות הנעזרות בטכנולוגיה בזמן אמת. חברת האופנה הראשונה עימה חתמה החברה על שיתוף פעולה הינה TRUCCO, חברת אופנה ספרדית הפועלת בלמעלה מ-20 מדינות ומפעילה בהן כ-240 חנויות בנוסף לחנויות המקוונות.

MySize הוקמה בשנת 2014 מנוהלת ע"י היזם והמנכ"ל רונן לוזון. החברה מעסיקה 15 עובדים במשרדיה הממוקמים בקריית שדה התעופה.